سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید سایپا را شکست می‌دادیم، اما مساوی هم در زمین حریف خوب است.

پیری: باید سایپا را شکست می‌دادیم/ کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب پیری سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره توقف مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: در 6 - 7 بازی اخیر با وجود نتیجه نگرفتن، خوب بازی کردیم، اما امروز هم خوب بازی کردیم و هم خوب نتیجه گرفتیم. با وجود احترامی که برای سایپا قائل هستم، اما باید برنده این بازی می‌شدیم. به هر حال فوتبال است و مساوی هم در زمین حریف خوب است.

او درباره تکلیف سرمربیگری تیم استقلال خوزستان گفت: از داریوش یزدی برای زحماتی که برای استقلال خوزستان کشید تشکر می‌کنم. در بازی با سپاهان هم از کریم بوستانی و ایمان مبعلی به عنوان مربی استفاده می‌کنیم، اما بی شک هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیم درستی می‌گیرند. اگر قرار باشد با بوستانی و مبعلی تا پایان فصل ادامه دهیم باید این موضوع رسمی شود در غیر این صورت سرمربی جدیدی را معرفی می‌کنیم تا کار را ادامه دهیم.

سرپرست استقلال خوزستان درباره کسر ۶ امتیاز از این تیم گفت: دیوید ساکونی به دلیل طلب ۱۹۵ هزار دلاری اش از ۲ سال پیش از استقلال خوزستان شکایت کرده بود. با این بازیکن برای پرداخت ۷۰ هزار دلار توافق کردیم، اما نتوانستیم این مبلغ را هم پرداخت کنیم. باشگاه استقلال خوزستان تا ۲۷ دسامبر به دلیل پرونده ساکونی تعلیق است و باید مستنداتش را به فیفا ارائه دهد، اما یک ساعت پس از زمانیکه نامه او را دریافت کردیم ۶ امتیاز از ما کسر کردند.

او ادامه داد: کسر ۶ امتیاز قطعی نیست. کسی که می‌گوید این امر قطعی شده است سند بیاورد و آن را در سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر کند. مدارکمان را برای کمیته روابط بین الملل فدراسیون، ساکونی، وکیلش و فیفا ارسال کردیم. اگر مستنداتمان را قبول کنند و فیفا بپذیرد که به دلیل عقد قرارداد با این بازیکن در ایران، او برای دریافت طلبش باید به کشورمان بیاید شاید از استقلال خوزستان امتیاز کسر نشود. نمی‌توانیم کل دنیا را دنبال بازیکن بگردیم تا به او پول بدهیم.

پیری افزود: حتی به فیفا گفتیم نمی‌توانیم از ایران پول نقد خارج کرده و به حساب ساکونی پول واریز کنیم. فیفا هم این مسائل را پذیرفت و اعلام کرد توافق‌های جدیدمان را با ساکونی به فیفا اعلام کنیم تا حکم نهایی را صادر کند، اما متاسفانه پس از بازی با نساجی ۶ امتیاز از ما کسر کردند. فیفا تا پایان ۲۷ دسامبر به استقلال خوزستان برای پرداخت طلب ساکونی مهلت داده است.

سرپرست استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: شب بازی با استقلال تهران خیلی عذاب کشیدیم و با شرایط دشواری به مصاف حریف رفتیم. با این وجود هیچ مسئولی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام نکرده است که ما برای پرداخت طلب ساکونی فرصت داریم. تمام حرف‌های من مستند است. اگر هم دوستان می‌گویند فیفا رای نهایی اش را اعلام کرده است ایرادی ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست استقلال خوزستان درباره بازی با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار