هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با وضعیتی که داریم کسب یک امتیاز از شاگردان علی دایی خوشایند است.

 

مبعلی: کسب یک امتیاز مقابل تیم علی دایی خوشایند است/ امتیازهایی که با زجرکشیدن گرفته بودیم کسر کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان مبعلی هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تساوی  مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: امسال بازی‌های خوب زیادی انجام داده ایم، اما در برخی دیدار‌ها بدشانس بودیم. امروز (جمعه) تمام بازیکنان زحمت کشیدند و خوب کار کردند. فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر از سایپا بود، اما کسب یک امتیاز در خانه حریف و تیم علی دایی برای استقلال خوزستان خوشایند است.

او درباره پتانسیل استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر با توجه به کسر ۶ امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بیان کرد: اگر ۶ امتیاز به صورت قطعی از استقلال خوزستان کسر شود و نتوانیم در نیم فصل امتیاز بگیریم، حفظ این تیم یک معجزه است و کار خیلی سختی را پیش رو داریم. با این وجود بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر دور از انتظار نیست. تلاش خود را به کار می‌گیریم، اما سایر مسائل دست خدا است.

مبعلی درباره مشکلات مالی استقلال خوزستان در سال‌های اخیر و پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: اگر مشکل مالی برطرف می‌شد ۶ امتیاز از تیم ما کسر نمی‌کردند. این امتیاز‌ها را با تمام تلاشمان، با زجر کشیدن و فداکاری کسب کردیم، اما به دلیل مسائل مالی خیلی راحت امتیازهایمان را کسر کردند. این مشکل از قدیم در استقلال خوزستان وجود داشته و تاکنون هم ادامه دارد.

انتهای پیام/

اظهارات مبعلی درباره تساوی استقلال خوزستان برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار