رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نخبگان دانشگاهی می‌توانند با توجه به هوش ، استعداد و نبوغ زایدالوصفی که دارند باعث تولید علم تولید هنر ، ارتقای فرهنگ و اخلاق و سایر مسائل اجتماعی شوند.

 وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان نخبه است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از کارهای اساسی و زیر بنایی استان ارتباط با آینده سازان و نخبگان است و مسئولان ارشد استان در این زمینه باید تلاش کنند . 
 
وی بیان کرد: دانشگاه بر دو ستون اساتید اعضای هیات علمی و دانشجویان برپاست و بدون این دو ستون ،  دانشگاه صرفا یک سازمان خدماتی درمانی و بهداشتی خواهد بود.
 
 مرادی گفت: نخبگان دانشگاهی می‌توانند با توجه به هوش ، استعداد و نبوغ زایدالوصفی که دارند باعث تولید علم تولید هنر ، ارتقای فرهنگ و اخلاق و سایر مسائل اجتماعی شوند.
 
 وی افزود: اکنون انتظار از این دانشجویان بسیار زیاد است این عزیزان باید دقیق باشند، از فرصت‌ها استفاده کنند ، امید داشته باشند و باعث ارتقاء دانشگاه استان و کشورشان شوند.
 
مرادی ادامه داد: فارغ التحصیلان این دانشگاه به ویژه نخبگان علاوه بر خدمت در حوزه درمانی ، بهتر است در زمینه تحقیقاتی و آموزشی فعالیت کنند و به خصوص در زمینه فناوری در جامعه تاثیر داشته باشند.
 
 وی ادامه داد: وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان نخبه است زیرا الگوی سایر دانشجویان هستند و می توانند دیگران را در پیوستن به این مسیر درخشان کمک کنند.
 

انتهای  پیام/ز



  دانشجویان نخبه است  الگوی سایر دانشجویان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.