سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: دیدار با پارس جنوبی جم به مراتب سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است و اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید با دست پر به تبریز برگردیم.

دیدار با پارس جنوبی جم سخت‌تر از بازی با پرسپولیس استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد تقوی تصریح کرد: پارس جنوبی یکی از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده است و دیدار با این تیم نیز یکی از دیدار‌های سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود ولی ما روی نقاط ضعف پارس جنوبی کار کرده ایم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: بعد از بازی هفته‌ی گذشته به بازیکنان گفتم که پرسپولیس و پارس جنوبی تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید در همه‌ی بازی‌ها با انگیزه برابر رقیبان قرار بگیریم.

تقوی افزود: هیچ تیمی برای تساوی نمی‌جنگد و ما سعی می‌کنیم فردا طلسم در خانه نباختن جم را بشکنیم و پیروز مسابقه شویم.

وی عنوان کرد: مهمترین موضوع در فوتبال این است که گل نخوریم، اما این دلیل نمی‌شود که فردا دفاعی بازی کنیم, ما بازی را کنترل خواهیم کرد و توان بازگشایی هر دروازه‌ای را بدون مهاجم خارجی خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی بیان کرد: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

تقوی بیان کرد: بازیکن ایرانی و بازیکن آزاد که مد نظر ما باشد و بتواند به کمک ما بیاید را فعلا مد نظر نداریم و نیم‌فصل به دنبال گرفتن بازیکن جدید هستیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به این سوال که سه بازیکن تراکتورسازی فصل قبل در پارس جنوبی بوده اند و هواداران جمی از محسن فروزان دلخور هستند خاطرنشان کرد: محسن فروزان نشان داده هر بازی که حساس‌تر می‌شود عملکرد بهتری دارد و قطعا فردا تحت تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرد.

تقوی تاکید کرد: در بازی فردا محروم و مصدومی نداریم.

انتهای پیام/م

اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید با دست پر به تبریز برگردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.