مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: تمامی شهرداری‌های استان باید بهسازی ورودی شهر را در دستور کار خود قرار دهند.

لزوم بهبود کیفیت سیما و منظر ورودی شهر‌های استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید موسی موسوی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری بنک با اشاره به اهمیت نقش و عملکرد ورودی شهر‌ها و بار معنایی آن فضا به عنوان واسط برون و درون شهر، بر طراحی و اجرای صحیح فضای ورودی شهر‌ها بر اساس ضوابط علمی و الزامات فرهنگی و هویتی تاکید کرد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر یادآور شد: زیباسازی شهر‌ها و توسعه مبلمان شهری در شهر‌های استان باید مورد توجه قرار گیرد و از شهرداران انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

موسوی گفت: با توجه به تاکید استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر، در راستای بهبود سیما و منظر ورودی شهر‌های استان، ضوابط ورودی شهر‌ها توسط دفتر فنی استانداری بوشهر، تدوین و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته و برای اجرایی شدن آن ضوابط، نظارت و پیگیری‌های ویژه‌ای توسط این دفتر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بازدید از شهر‌های مختلف به منظور نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای پروژه‌های عمران شهری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/م

بهسازی ورودی شهر در دستور کار تمامی شهرداری‌های استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.