نخستین دوره پیکار‌های المپیاد استعداد‌های برتر جودو دختران رده سنی نونهالان کشور در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نخستین دوره پیکار‌های المپیاد استعداد‌های برتر جودو دختران رده سنی نونهالان کشور با حضور ۱۲۹ ورزشکار از ۲۳ استان درقالب ۲۴ تیم در ۶ وزن در سالن شهدای کارگر یزد برگزارشد.

این رقابت‌ها زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و توسط هیات جودو یزد به مدت یک روز پیگیری شد.

شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین ورزشکاران و معرفی افراد برتر برای حضور در اردوی تیم ملی از اهداف برگزاری این المپیاد بود.

در پایان این رقابت‌ها، در وزن ۴۴-کیلوگرم عسل کلامی از سمنان اول، تامای پور علی ازآذربایجان شرقی دوم ومبینا خدابخش از خراسان رضوی سوم شد.

در وزن ۴۰-کیلوگرم، بهاره ملکی از اصفهان مقام اول را کسب کرد، فائزه غلامی از اصفهان دوم شدوریحانه حسین زاده از یزد سوم‌شد.

در وزن ۴۸-کیلوگرم، نگین سلگین از البرز قهرمان، نرگس ماری از اصفهان نایب قهرمان شد و محدثه جدیدی از یزد بر سکوی سوم‌ایستاد.

در وزن ۵۲-کیلوگرم، اسما جعفریان از آذر بابایجان شرقی، ستایش موسوی از لرستان و زینب فاضلی پر از همدان اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۷-کیلوگرم، ترانه امای از همدان برسکوی اول ایستاد، زینب توسن از تهران و زینب پیری از زنجان به ترتیب دوم وسوم شدند.

در وزن ۵۷+کیلوگرم، هیا سیفی زارعی از همدان به مقام‌اول رسید، زهرادارابی از هرمزگان دوم‌شد و عسل کاویان مهر از همدان مقام سوم را از آن خود کرد.

در این المپیاد استان همدان اول،استان اصفهان دوم و استانهای یزد و آذربایجان شرقی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ص

المپیاد استعداد‌های برتر جودو دختران به میزبانی یزد برگزار شد

برچسب ها: ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.