امام جمعه زنجان : گسترش روزافزون بیداری اسلامی در میان ملتهای مسلمان موجب دستپاچگی آمریکا و متحدانش شده است.

بیداری اسلامی موجب دستپاچگی آمریکا و متحدانش شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه دراستان در میعادگاه جمعه زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری دردیداربا میهمانان شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: گسترش روزافزون بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در میان ملتهای مسلمان موجب دستپاچگی آمریکا و متحدانش شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با تاکیدبرلزوم تلاش همگانی درحفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو، به برکت چهل سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران اکنون به شجره طیبه و تناوری تبدیل شده است که تهدیدها استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی درآن تأثیری نخواهد داشت .
امام جمعه زنجان با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی گفت " رشادت های نیروی دریایی ارتش در جنگ تحمیلی نشان از شجاعت ، فداکاری و ازخودگذشتگی این نیرو در حفظ کشور است .
خطیب جمعه زنجان حمایت آمریکا وکشورهای مدعی حقوق بشر از جنایت های تروریستی عربستان در یمن را محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه امریکا ، ایران و مردم ایران را تروریست خوانده است افرود: رهبری با همان صلابت و اقتدار درجمع سفرا تاکید کردند که امریکا غلط میکند که ملت ایران را تهدید میکند
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تبعیت مطلق از ولایت فقیه ، ایستادگی و مقاومت در برابر قلدری های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را تنها راه غلبه برتوطئه های استکبار جهانی دانست.

امام جمعه زنجان درپایان یاد وخاطره آیت الله مدرس و شیخ مفید راگرامیداشت.

انتهاای پیام/الف

تهدیدها استکبارجهانی  تأثیری در انقلاب اسلامی نخواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.