سرپرست استانداری سمنان گفت: مردم استان سمنان روز سه شنبه هم زمان با ورود رئیس جمهوری به استان، در شاهرود استقبال پرشوری از ایشان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان در نشست شورای اداری استان ضمن اعلام رسمی این سفر در روز سه شنبه و دیدار مردمی در شاهرودگفت: سفرهای مسئولان بیانگر علاقه آنان به مردم و میل به شناخت دقیق مشکلات هر منطقه و حل آن ها با رسیدگی بیشتر و دقیق تر و نیز فرصتی برای ارزیابی عملکرد مسئولان در آن حوزه است.

وی در ادامه افزود: حفظ انسجام و همدلی و انتخاب راهکار مناسب برای برخورد با دسیسه های دشمنان ضرروی است و باید دقت کنیم عملکرد ما به گونه ای نباشد که نظام را ضعیف کند؛ پایه ی این مشروعیت سیاسی مردم هستند و باید رضایت هرچه بیشتر آنان مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه سفرهای استانی می تواند میزان سنجش علاقه مردم به نظام، مسئولان و دولت تلقی شود، تصریح کرد: بدخواهان نظام، مشروعیت آن را هدف گرفته و در این راه از تحریم، تهدید و ابزار رسانه ای استفاده می کنند.

ناجی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری نماد حاکمیت بین مردم و نماینده مردم در حاکمیت است، یادآور شد: باید طرح هایی که می تواند رضایت مردم را تأمین کند در اولویت قرار گیرد تا رفاه و آسایش آنان تأمین شود.

انتهای پیام / گ

صحبت های سرپرست استانداری سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.