پلیس و مسئولان حیات وحش پس از فرار یک مار بوآ خطرناک از شهروندان خواستند تا برای جلوگیری از احتمال وقوع حادثه ای مرگبار پنجره ها و درب منازل خود را ببندند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جستجوها برای یافتن مار بوآی بوآی کانستریکتوری که از یک خانه در شهر کوچک بوستون در منطقه لینکلن‌شر انگلیس فرار کرده است ادامه دارد. این مار بوآ که حدود 3 متر طول دارد اگرچه ماری غیرسمی به حساب می آید اما بیم آن می رود با حمله به طعمه خود موجب خفه کردن آن  شود. بنا به گزارش پلیس محلی انگلیس این مار بوآ روز چهارشنبه از محل نگهداری خود در یک خانه فرار کرد.

پلیس و مسئولان حیات وحش پس از فرار این مار بوآ خطرناک از شهروندان خواسته اند تا برای جلوگیری از احتمال وقوع حادثه ای مرگبار پنجره ها و درب منازل خود را ببندند. پلیس با انتشار یک عکس از این مار بوآ از شهروندان خواسته تا در صورت مشاهده این حیوان از نزدیک شدن به آن خودداری کنند و بلافاصله با آنها تماس بگیرند. در بیانیه پلیس آمده است : " مار مفقود شده حدود 2.5 تا 3 متر طول دارد و احتمالا بدنبال یافتن مکانی گرم است. در صورت مشاهده هرگز به آن نزدیک نشوید و بلافاصله با پلیس تماس بگیرید."

ماری بوآیی که یک شهر را به وحشت انداخت! + تصاویر//

صاحب این مار که نام کوچکش " جونز" اعلام شده در شرح ماجرا گفت : " هنگامی که مار بوآ را در بالای درخت نیافتیم دچار شوک شدیم. مارها جانورانی بسیار زیرک هستند و بطرز هوشمندانه ای راه فرار خود را پیدا می کنند. "

مارهای بوآی کانستریکتور حیوانات زهرداری نیستند اما آنها با دندان های خود به طعمه حمله کرده و پس از خفه کردن طعمه آن را می بلعند. معمولا این نوع مارها تمایل به شکار طعمه های کوچک دارند اما حمله آنها به گوسفند و خوک نیز گزارش شده است. این نگرانی وجود دارد این مار سرگردان که اکنون به دنبال یافتن یک پناهگاه گرم است به کودکان حمله کند.

گفتنی است؛ جستجوها برای یافتن این مار در این شهر ادامه دارد.

ماری بوآیی که یک شهر را به وحشت انداخت! + تصاویر//

انتهای پیام/

پرسه مار بوآ مرگبار در شهر!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.