نماینده آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: آستان قدس رضوی با جریان و موج امام رضایی (ع) در حمایت از نهاد خانواده بر آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد حسن رحیمی نماینده آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: یکی از مهم‌ترین نهاد‌ها در جامعه امروز نهاد خانواده است؛ که زنان در آن نقش موثری دارند و آستان قدس رضوی با جریان و موج امام رضایی (ع) در حمایت از این نهاد بر آمده است.

وی ادامه داد: هدف از افتتاح واحد خواهران آستان قدس رضوی اهمیت داشتن خانواده و به خصوص مادران در زیر سایه امام رضا (ع) است و ما با تمام توان در این راستا اقدام می‌کنیم.

رحیمی نسب افزود: هدف اصلی دشمن، زنان و خانواده است از این رو هجوم شدید و ناجوانمردانه به بنیاد خانواده وارد می‌کند.

وی گفت: دشمن در صدد پیاده کردن طرح آندلس سازی در ایران است که با شعار رفاه بیش‏تر، آزادى افسار گسیخته و بهره‏ ورى هرچه بیش‏تر از غرایز انجام می‌شود.

رحیمی نسب ادامه داد: در کشور ایران نقطه قوت که مادر و زن است را ضعیف کرده اند به صورتی که هم اکنون ۱۲ درصد از زنان ایرانی طی مدت ده سال به اعتیاد از نوع صنعتی روی آوردند.

وی افزود: ۳۰ درصداز مصرف کنندگان دخانیات را بانوان تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد از دانش آموزان و دانشجویان رابطه نامشروع دارند به طوری که ۶ ساعت در روز از وقت خود را در فضا‌های مجازی می‌گذراند.

رحیمی نسب گفت: دشمنان در حال اشاعه فرعنگ مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و اشرافی گرایی در میان کشور ایران هستند؛ لذا باید بدانیم فرزندانمان از چه کسانی تبعیت می‌کنند.

وی ادامه داد: باید حرکت‌های اصولی انجام دهیم و مهم‌ترین اصل در بنیاد خانواده  که مادر است را از آسیب‌های اجتماعی حفظ کنیم تا بتواند فرزندان سالمی را به جامعه تحویل دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل این واحد و جریان و موج امام رضایی در پیشبرد اهداف مهم که دشمن ستیزی است یاری کند.

انتهای پیام/ص

نمایندگی واحد آستان قدس رضوی خواهران در شهرستان مهریز افتتاح شد

برچسب ها: خانواده ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.