----پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ نهم آذر ماه؛ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجاز شدن ورود آتش نشانان به ساختمان‌های پایتخت، ترفند‌هایی برای مقابله با خواب آلودگی در محل کار، برداشت و صادرات صیفی‌جات به همراه خاک ارزش مادی ندارد و غیره از مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه نهم آذرماه بود.


ارتباط سن ازدواج و آمار طلاق

آمار طلاق در ازدواج‌هایی که سن دختران بیشتر از ۲۴ سال بوده، به طور تقریبی شش برابر ازدواج‌هایی است که سن دختران کمتر از ۱۸ سال است.


برداشت و صادرات صیفی‌جات به همراه خاک ارزش مادی ندارد

قاچاق خاک از طریق سفیجات غیر عمد بوده و ارزش مادی نداردسرپرست دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برداشت صیفی‌جات همراه با خاک و صادر کردن آن‌ها به سایر کشورها غیرعمدی است و ارزش مادی ندارد.


چه زمانی شکایت کارگر از کارفرما قانونی است؟

قانونگذار به وضوح روابط کارگر و کارفرما را تعریف کرده است و بر این اساس طرفین مکلف به رعایت قوانین کار هستند.


همه آنچه که باید درباره «کمال گرایی» بدانید! + انواع و نشانه‌های آن

کمال گرایی مجوعه‌ای از افکار همراه با خودخوری است و شما را وادار می‌کند بخواهید به اهدافی برسید که از نظر عملی غیرواقع‌گرایانه هستند.


مجاز شدن ورود آتش نشانان به ساختمان‌های پایتخت

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از امکان پذیر شدن ورود آتش نشانان به ساختمان‌های پایتخت برای بازدید ایمنی خبر داد.


کارآفرینی در ایران با موانع مختلفی رو به روست/ ارتقای رتبه ایران در زمینه ایجاد اشتغال

مدیرکل کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه کارآفرینی در ایران با موانع مختلفی از جمله موانع نهادی، ساختاری و فرهنگی مواجه است.


ترفند‌هایی برای مقابله با خواب آلودگی در محل کار / چرا احساس خواب آلودگی می‌کنیم؟

چرت زدن در طول روز و در مکان‌ها و زمان‌های نامناسب نشان دهنده یک اختلال خواب جدی است و در صورت ادامه دار بودن نیاز به مراجعه به پزشک دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار