به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دو روز گذشته شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با توجه به لزوم انتقال سامانه نرمافزاری ارتباط با مشتریان اینترنت پرسرعت متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت 2 تا 8 صبح جمعه سامانه ارتباط با مشتریان متمرکز، قطع و از دسترس خارج می شود.
در راستای این موضوع، عملیات «داون تایم» برای ارتقای این سامانه در 25 استان شامل استانهای خراسان شمالی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، کرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی برای عملی شدن قرار بر اجرا بود.
در ادامه این عملیات محمدرضا بیم خام مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران امروز گفت: در شب گذشته سامانه ارتباطی با مشتریان اینترنت در 25 استان ذکر شده مختل شد که اکنون در حال برطرف شدن است.
انتهای پیام/