امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا و اسرائیل از قدرت موشکی ایران خواب ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: آمریکا و اسرائیل از قدرت موشکی ایران خواب ندارند.
وی  با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب افزود: اگر اسرائیل بخواهد به ما حمله کند یک حمله را با ده حمله موشکی پاسخ می‌دهیم.

خطیب جمعه بندرعباس به توان نظامی نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: ارتش و سپاه مظهر ایمان و تخصص هستند و تمام توطئه‌های های دشمنان کور دل را نقشه بر آب کرده اند.

وی گفت: توان موشکی و تسلیحاتی سپاه و ارتش ما بی نظیر است و اگر ما آغاز گر حمله به اسرائیل بودیم ده‌ها بار نابود شده بود.

آیت الله نعیم آبادی گفت: نیروی دریایی افتخار جهان اسلام است که اقتدار آن در همه عرصه‌های بین المللی دیده شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به دستاورد‌های انقلا ب. اسلامی در چهل سال پس از پیروزی اشاره کرد و افزود: اکنون مردمان دورترین و محرومترین مناطق استان و کشور از نعمت آب آشامیدنی، برق و جاده برخوردارند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: این درحالی است که در دوره رضاخان پایتخت کشور از زیر ساخت‌های اولویه مانند آب و برق محروم بود.

آیت الله نعیم آبادی افزود: راه اندازی راه آهن در ایران هم به دلیل اهداف نظامی کشور آلمان بود و گرنه کشور با وجود منابع مهم طبیعی در چپاول استعمار قدرت‌های جهانی بود.
انتهای پیام/ز


خطبه های نماز جمعه بندرعباس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.