نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارمندان شهرداری‌ها را مظلوم هستند.

كارمندان شهرداری‌ها مظلوم هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه  در مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها با بیان اینکه شهری با تاریخ همدان امروز در دنیا سر پا نیست افزود: این شهر سابقه 3 هزار و 300 سال مدنیت دارد.
وی با اشاره به اینکه همه استان‌ها افتخارات خاصی دارند اما استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی خود از وضعیت ویژه‌ای برخوردار است ادامه داد: موقعیت جغرافیای همدان امروز به دلیل نقشه راه و نقشه توسعه استان یک وضعیت بی‌بدیل است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه همدان از نظر ریلی و وضعیت ویژه‌ای که دارد بی‌نظیر است افزود: همدان مرزی است که کشور را از نظر ریلی به هم متصل می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های همدان را قرارگیری آن در مسیر کربلای معلی برشمرد واظهار داشت: مسؤولان استان طی سال‌های گذشته تلاش کردند زیرساخت‌های گردشگری این منطقه را توسعه دهند که در این مسیر نیز توفیقات خوبی حاصل شد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه در ایران کلانشهرها انتخابی نیستند بیان کرد: امروز همدان یکی از کلانشهرها است و مصوبه سال 88 را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در این همایش بزرگ بایدها و نبایدهای کلانشهرها به بحث گذاشته  شود، در ادامه نبود صدای اختلاف در مسیر توسعه استان همدان را یک مزیت دانست و گفت: همه ما یکپارچه به توسعه استان فکر می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس کارمندان شهرداری را مظلوم خطاب کرد و گفت: بخشنامه‌ای در کشور اجرا خواهد شد که 50 هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد؛ امیدواریم این بخشنامه وضعیت کارکنان شهرداری را سامان دهد.


انتهای پیام/ج

كارمندان شهرداری‌ها مظلوم هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.