لیگ اروپا

میلان با کامبک و پیروزی پرگل در یک قدمی صعود/سرگروهی آرسنال با بازیکنان جوان

از هفته پنجم لیگ اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های میلان و آرسنال رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های میلان  و  آرسنال رقبای خود را شکست دادند.

تیم میلان ایتالیا در گروه F در ورزشگاه سن سیرو میزبان دودلانژ بود که با نتیجه پر گل پنج بر دو حریف را شکست داد. در این مسابقه ابتدا پاتریک کوترونه در دقیقه 21 گل نخست روسونری را زد اما نماینده لوکزامبورگ دو گل در دقایق 39 و 49 زد و از میزبان پیش انداخت. در دقیقه 66 گل به خودی بازیکنان دودلانژ روی سانتر چالهانغلو بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 70 خود چالهانغلو دوباره میلان را پیش انداخت . در دقیقه 78 بازیکنان دوباره چالهانغلو سانتری روی دروازه ارسال کرد و بازیکنان دودلانژ باز هم دروازه خودی را باز کردند و بازی چهار بر دو شد.گل پنجم روسونری را نیز فابیو بورینی در دقیقه 81 وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان گتوزو به بردی پر گل دست یابند.

میلان با کامبک و پیروزی پرگل در یک قدمی صعود/سرگروهی آرسنال با بازیکنان جوان

در دیگر بازی این گروه رئال بتیس با تک گل سرجیو کانالس یک بر صفر مهمانش المپیاکوس را مغلوب کرد.در جدول این گروه بتیس با 11 و میلان با 10 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند. المپیاکوس با هفت و دودلانژ بدون امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در دیگر بازی مهم در گروه E آرسنال مهمان ورسکلا اوکراین بود که با سه گل حریف را شکست داد.توپچی های صعود کرده که در این دیدار بیشتر با بازیکنان جوان و ذخیره به میدان رفتند، توسط روو در دقیقه 11، رمزی در دقیقه 27 و ویلوک در دقیقه 41 گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، اسپورتینگ لیسبون با نتیجه شش بر یک میزبانش قره باغ آذربایجان را شکست داد.در این گروه، آرسنال 13 امتیازی به عنوان تیم اول و اسپورتینگ 10 امتیازی به عنوان تیم دوم صعودشان را قطعی کردند و دو تیم دیگر با سه امتیاز حذف شدند.

میلان با کامبک و پیروزی پرگل در یک قدمی صعود/سرگروهی آرسنال با بازیکنان جوان

در گروه D، اسپارتاک ترناوا در خانه اندرلشت به تساوی بدون گل رسید . در این بازی علی قربانی بازیکن ایرانی اسپارتاک از دقیقه 60 برای این تیم به میدان رفت. در دیگر بازی این گروه نیز دیناموزاگرب در غیاب صادق محرمی، دیگر بازیکن ایرانی در زمین فنرباغچه به تساوی بدون گل رسید. در گروه چهارم لیگ اروپا، پس از دینامو زاگرب صدرنشین 13 امتیازی که دور قبل صعودش را قطعی کرده بود، فنرباغچه هشت امتیازی هم به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت و ترناوای چهار امتیازی حذف شد.

در گروه اول، بایرلورکوزن بازی خانگی مقابل لودگورتس را با تساوی یک بریک به پایان رساندند و لارناکا دو بریک از سد میزبانش، زوریخ گذشت. در جدول صعود لورکوزن 10 و زوریخ 9 امتیازی از قبل قطعی شده بود.

در گروه دوم، روزنبرگ یک بر صفر به میهمانش، سلتیک باخت و سالزبورگ با همین نتیجه از سد راسنبال گذشت. در جدول، سالزبورگ 15 امتیازی صعود کرده و سلتیک 9 امتیازی برای حذف کردن راسنبال 6 امتیازی به یک تساوی در روز آخر نیاز دارد.

در گروه سوم، بوردو دو بر صفر از سد اسلاویاپراگ گذشت و زنیت یک بر صفر کپنهاگن را برد. در جدول زنیت 11 امتیازی صعود کرده است و سه تیم دیگر شانس صعود دارند.


بیشتر بخوانید:صعود مقتدرانه چلسی با درخشش ژیرو/لاتزیو در قبرس شکست خورد


انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار