رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت : 21 کانون تحت نظر بسیج جامعه پزشکی استان در حال فعالیت است که نیروهای تشکیل دهنده این کانون‌ها از بسیجیان متخصص هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی کرباسی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از سازمان‌های تخصصی استان اصفهان دارای فعالیت 18 ساله است که با جامعه آماری 9 هزار نفری بیش از یک‌سوم جامعه پزشکان استان را شامل می شود.

وی با بیان این‌که سازمان بسیج جامعه پزشکی هم اکنون عضوگیری خود را ادامه می‌دهد ، افزود : اعضای این سازمان افراد متخصصی هستند که شامل دانشجویان پزشکی و همچنین دانش آموختگان در رشته‌های مرتبط با پزشکی از مقطع دیپلم تا تخصص را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان درباره تعامل با قشر بسیجیان جامعه پزشکی بیان کرد : جذب افراد متخصص و علاقه‌مند و ارتقا افراد بسیجی از عادی به فعال توسط نیروی انسانی سازمان انجام می‌گیرد.

کرباسی در ادامه گفت : گسترش فرهنگ خدمت‌رسانی به افراد نیازمند که در دین مبین اسلام تأکید شده است از فعالیت‌های فرهنگی این سازمان در مناطق شهری و حتی مناطق محروم است.

وی درباره فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب خدمات سلامت اظهار داشت : خدمت به مناطق محروم در قالب طرح شهید دکتر رهنمون و همچنین امداد در شرایط بحرانی جزو فعالیت‌های این سازمان در خدمات امداد و نجات است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان درباره فعالیت معاونت علمی پژوهشی سازمان جامعه پزشکی تصریح کرد : اجرای دوره‌های آموزشی با موضوعات مختلف همچون جمعیت ، بیوتروریسم ، امنیت غذایی و سبک زندگی با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از فعالیت‌های معاونت علمی و پژوهشی این سازمان است.

کرباسی درباره تعامل با اعضای این سازمان گفت : ارتباط و نحوه اطلاع‌رسانی برنامه‌های این سازمان از طریق فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی صورت می‌گیرد.

وی درباره کانون‌های این سازمان گفت : 21 کانون تحت نظر بسیج جامعه پزشکی در استان اصفهان در حال فعالیت هستند که اهداف سازمان را دنبال کرده و نیروهای تشکیل دهنده این کانون‌ها از بسیجیان متخصص هستند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان درباره فعالیت‌های آینده این سازمان اظهار داشت : افزایش کمیت اعضای سازمان و کیفیت دانش اعضای سازمان و سازمان‌دهی پایگاه اطلاعاتی اعضای سازمان از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این سازمان است.

کرباسی درباره فعالیت‌های این سازمان در راستای محرومیت‌زدایی، تصریح کرد : مناطق محروم استان مشخص شده است که با اعزام گروه‌های متخصص به این مناطق خدمت‌رسانی خود را برای محرومان مناطق هدف انجام می‌دهند، همچنین در نظر داریم تا گروه‌های جهادی و امدادی خود را در سال آتی و سال‌های آینده جهت کمک رسانی بهتر افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

ارائه خدمت 9 هزار پزشک بسیجی به محرومان

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نفیسه رجبی
۱۹:۰۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و عرض خدا قوت با افتخار اعلام مبدارم بنده کارشناس مامایی شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان حاضرم هرگونه خدماتی که جامعه پزشکی صلاح میداند در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا را به همشهریان سرافراز کشورم انجام بدهم و من الله التوفیق