قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور براستفاده ازهمه ظرفیت ها برای ترویج نماز تاکید کرد.

فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای ترویج نمازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله محمدی امام جمعه همدان نماینده ولی فقیه در استان با تأکید براینکه ما بخوبی نماز را نشناخته ایم گفت: اگر به حقیقت و واقعه نماز نزدیک شویم جاذبه های نماز بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت : نماز بزرگترین نماز ادب در پیشگاه حضرت حق است و همه خلا های وجودی انسان را پرمی کند و با نماز انسان برتمام مشکلات زندگی خود پیروز می شود.

مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور  دراجلاس نماز استان همدان با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای ترویج نماز است گفت: بیش از 90 درصد افراد جامعه نماز می خوانند اما مشکلی که وجود دارد کاهلی در نمازخواندن است بویژه در نسل جوان باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی آموزش خوب را از شاخصه های نماز دانست و افزود : تاکنون هزار و 570 اثر به دبیر خانه اجلاس سراسری نماز که 14 آذر در استان سمنان برگزار می شود ارسال شده است.

قشقایی ، دبیرشورای فرهنگی وزارت کشورهم با اشاره به اینکه همدان رتبه اول را در زمینه ترویج نماز و فراهم نمودن فضاهای نمازی در ایام مسافرت کسب کرده است گفت : در اجلاس سراسری نماز با حضور ریاست جمهوری از استان همدان تقدیرخواهد شد.

استاندارهمدان نیزبا اشاره به اینکه نماز اثرات متعددی دارد و در کارکرد مدیران اثرگذار است گفت: با تقویت روح خود و دوری از کبر و غرور می توان در مقابل مردم با تواضع و فروتنی ایستاد.

آقای شاهرخی افزود: ترویج نماز از وظایف اصلی و اساسی دستگاه های اجرایی است و باید شورای اقامه نماز با قوت هر چه بیشتر تقویت شود و به کار خود ادامه دهد .

در دوازدهمین اجلاس استانی نماز از فعالین برتر در حوزه نماز قدردانی شد.

انتهای پیام/د.ا

فضای مجازی فرصت بی نظیر برای ترویج نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار