به مناسبت هفته وحدت، نخسین جشنواره "بازی های بومی و محلی جازموریان" با همکاری استان های سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی شهرستان دلگان برگزار شد.

علیرضا معاضدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت هفته وحدت، نخستین جشنواره "بازی های بومی و محلی جازموریان" با همکاری استان های سیستان و بلوچستان و کرمان به میزبانی شهرستان دلگان در بخش جلگه چاه هاشم برگزار شد.

برگزاری جشنواره

وی افزود: این جشنواره که با حضور ۴ شهرستان رودبارجنوب، قلعه گنج، دلگان و فنوج برگزار شد، با نصب سیاه چادر، اجرای موسیقی محلی، غرفه صنایع دستی، طبخ غذاهای محلی در محل جشنواره، اجرای بازی های بومی و محلی نظیر طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان، وسطی، الختر، تیروکمان محلی و قویترین مردان جازموریان همراه بود.

برگزاری جشنواره

معاضدی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری ادارات ورزش و جوانان، فرمانداری ها، بخشداری ها، هیئت های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی ۴ شهرستان (رودبار جنوب، قلعه گنج، دلگان و فنوج) و هیئت های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان و شهرستان جیرفت به نمایندگی استان کرمان برگزار شد.

برگزاری جشنواره

وی یادآور شد: در پایان مراسم اختتامیه با حضور مسئولان شهرستان ها به نفرات برتر بازی ها، غذاهای محلی و قویترین مردان جازموریان جوایز و احکام قهرمانی اهدا شد.

برگزاری جشنواره

 

برگزاری جشنواره

 

برگزاری جشنواره

 

برگزاری جشنواره

 

برگزاری جشنواره

 

برگزاری جشنواره

انتهای پیام/ب

جشنواره بازی های بومی و محلی کرمان و سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار