اخبار ورزشی از کشتی المپیاد ورزشی، بسکتبال، فوتبال، فوتسال را در روز پنج شنبه ۶ آذر ماه را مشاهده کنید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه شاهد خبر‌هایی، از پایان رقابت‌های کشتی المپیاد ورزشی در قزوین، برد تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین برابر تیم امید کاسپین در بازی دوستانه، برد تیم فوتبال سفیر نوین آبیک در خانه، تیم فوتسال شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود و مصاف تیم بسکتبال شهرداری قزوین فردا در لیگ یک هستید.

مسابقات کشتی آزاد استعداد‌های برتر کشور در قزوین به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های استان مازندران، تهران و خراسان رضوی با کسب ۱۹۵، ۱۷۰ و ۱۲۳ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند، تیم‌های فارس و قزوین هم چهارم و پنجم شدند.

المپیاد استعداد‌های برتر کشور در کشتی آزاد با شرکت ۳۰۸ کشتی گیر در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد.

برد تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین برابر تیم امید کاسپین در بازی دوستانه

تیم فوتبال کاسپین که در لیگ دو بزرگسالان کشور حضور دارد در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته اولی امید کاسپین، به پیروزی رسید، در این بازی تدارکاتی شاگردان سعید دقیقی با نتیجه ۷ بر ۲ شاگردان صادق افشار را مغلوب کرد.

این بازی در زمین شهرداری محمدیه برگزار می‌شود.

برد تیم فوتبال سفیر نوین آبیک در خانه

در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور، تیم سفیر نوین آبیک در خانه برابر داماش تهران با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید، ورزشگاه شهدای قشلاق میزبان این بازی بود.

تیم سفیر نوین آبیک با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

تیم فوتسال شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود

در آغاز نیم فصل دوم مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین فردا در بازی خارج از خانه برابرایرالکو اراک به میدان می‌رود، این بازی از ساعت ۱۵ در سالن آلومینیوم اراک برگزار می‌شود.

شاگردان محمد باغبان صالحی با ۱۰ امتیاز در مکان چهارم گروه قرار دارند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود

در هفته چهارم مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین فردا در بازی خارج از خانه برابر اِکسون تهران به میدان می‌رود، این بازی از ساعت ۱۷ در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود.

شاگردان امید حمیدی با ۵ امتیاز در مکان دوم گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.