فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: داماد جوان با استفاده از کلت کمری پدر و برادر زن خود را هدف گلوله قرار داد که پدر زن پس از اعزام به بیمارستان جان باخت.

پدر زن به ضرب گلوله داماد کشته شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: ساعت حدود 20 روز گذشته یک مورد درگیری و تیراندازی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد که تیمی از عوامل کلانتری 14 در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که یک مورد درگیری بین داماد و خانواده همسر در محله پشت کشتارگاه قدیم منطقه خضر رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: داماد 27 ساله که دارای سابقه و اعتیاد به مواد مخدر است با تهیه یک قبضه کلت کمری راهی خانه پدر همسر شد.

سرهنگ باقری ادامه داد: با توجه به زمینه اختلاف بین وی و خانواده همسرش، قاتل با کلت کمری چند گلوله به سمت آنها شلیک کرده سپس متواری شد.

وی بیان کرد: شلیک گلوله موجب زخمی شدن پدر و برادر زن شده که با حضور تیم های فوریت های پزشکی در محل، مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: پس از گذشته 2 ساعت از بستری شدن مصدومان در بیمارستان، مرد 65 ساله به علت اصابت گلوله به نزدیکی قلب جان خود را از دست داد.

سرهنگ باقری افزود: مشخصات قاتل در اختیار عوامل انتظامی قرار گرفته است و تلاش ها برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

قتل خانوادگی در همدان

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.