عضو شورای اسلامی روستای ده زیار از افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال این روستا، همزمان با برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خبر داد.

ثارالله انکوتی، عضو شورای اسلامی روستای ده زیار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اعلام اینکه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار کرمان، همزمان با برگزاری همایش پیاده روی این روستا افتتاح می شود، گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روستای ده زیار کرمان، روز جمعه 9 آذر جاری از ساعت 7 صبح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش از مقابل سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار آغاز و تا زمین چمن مصنوعی تازه احداث شده ی این روستا برگزار می شود، افزود: در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

انکوتی تصریح کرد: در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال این روستا که بعد از همایش پیاده روی انجام می شود، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بابایی فرماندار کرمان، امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی حضور دارند.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار توسط خیر نیکوکار علی فرزان احداث شده، یادآور شد: برای احداث این زمین فوتبال، حدود دو میلیارد ریال توسط این خیر هزینه شده است.

انکوتی با قدردانی از پیگیری، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای ده زیار گفت: دکتر پورابراهیمی با حضور در ششمین سوگواره تعزیه روستای ده زیار در خرداد ماه سال جاری به جوانان روستای ده زیار قول احداث زمین چمن را داد که این امر بعد از حدود 5 ماه عملیاتی شد.

وی با اعلام اینکه جوانان شورای اسلامی روستا و دهیاری ده زیار در احداث زمین چمن مصنوعی نهایت همکاری را با خیر این پروژه داشته اند، افزود: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار برگزار می شود به منظور قدردانی از زحمات این خیر بزرگ با حضور باشکوه مردم روستا برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ب

مراسم پیاده روی خانوادگی و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال در ده زیار کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار