۲ اکیپ صیاد متخلف که اقدام به صید تیهو و سهره طلایی کرده بودند توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جهانگیر امیری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی گفت : مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در طی گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی و در منطقه یکشبی و نیمه کاره با دو اکیپ صیاد متخلف زیست محیطی در حین صید تیهو و سهره طلایی مواجه شدند که موفق به توقیف، دستگیری متهمین و کشف و ضبط ادوات جرم از آن‌ها شدند.

وی گفت : از متخلفین تعداد ۱ قطعه تیهو و یک قطعه سهره طلایی، یک قبضه اسلحه غیرمجاز، یک رشته تور زنده گیری و سایر آلات و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی افزود: صیادان متخلف پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست به دستگاه قضایی معرفی شدند.

امیری تصریح کرد: در سالجاری تعداد ۲۵ شکارچی متخلف در این شهرستان دستگیر که از آنان تعداد ۹ قبضه اسلحه غیرمجاز و مجاز و تعداد زیادی ادوات شکار و صید کشف و توقیف شد.

شکارچیان سرخرگوش دستگیر شدند

سید رضا چقا کبودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی گفت : مامورین یگان حفاظت این اداره در پی گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، موفق به دستگیری دو نفر از شکارچیان غیر مجاز شده و از آنها تعداد دو سرخرگوش و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط کردند.

وی افزود : پرونده شکارچیان مذکور پس از طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید .

 

 

 

انتهای پیام/د

۲۵ شکارچی متخلف در ثلاث باباجانی دستگیر شدند

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.