یزدانی گفت: مشکلات تولید ریل ذوب آهن برطرف و مجوز تحویل ۲ هزار تن ریل صادر شده است.

مجوز تحویل ۲ هزار تن ریل شرکت ذوب آهن اصفهان صادر شد/ قرارداد ۴۰ هزار تنی ریل منعقد شده استمازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه آهن در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه مجوز دریافت ۲ هزار تن ریل از شرکت ذوب آهن ارائه شده است گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان دو هفته پیش اعلام کرده بود که آماده تحویل ۲ هزار تن ریل برای شرکت راه آهن است و طبق قرارداد موسسه بازرسی برای تاییده ایمنی ریل ها به کارخانه ذوب آهن رفت و ایمنی آنها را به دلیل پلیسه دار بودن رد کرد.

ریل های تولید شده مشکل پلیسه داشتند

وی ادامه داد: شرکت ذوب آهن نیز خود پلیسه دار بودن ریل ها را تایید کرد و بلافاصله اقدام به رفع پلیسه ها کرد .

یزدانی اظهار کرد: شنبه این هفته تمامی مشکلات ریل ذوب آهن رفع شد و بازرسان نیز ایمنی آنها را تایید کرد.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن تصریح کرد: روز گذشته مجوز حمل آنها از سوی راه آهن صادر شده و هم اکنون شرکت راه آهن و ذوب آهن اصفهان هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

روابط راه آهن با ذوب آهن حسنه است

وی تاکید کرد: روابط شرکت راه آهن و ذوب آهن اصفهان با یکدیگر بسیار حسنه است راه آهن حمایت قاطع خود را از شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام می کند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار تن ریل ذوب آهن در خطوط ریلی فرعی و خطوط بازسازی شده استفاده می شود افزود: در تمامی خطوط و شبکه سراسری ریل خطوط تولید داخل ریل استفاده می شود.

راه آهن حمایت قاطع از محصول ملی می کند

وی گفت:راه آهن قرارداد تولید ۴۰ هزار تن خطوط ریلی با شرکت ذوب آهن منعقد کرده و همکاری با این شرکت بیش از گذشته ادامه دارد.

یزدانی توضیح داد: راه آهن برای پروژه های ریلی از تمامی تولیدات داخلی استفاده می کند و البته این موضوع به همت شرکت ذوب آهن بستگی دارد و اگر آنها بتوانند نیاز راه آهن تامین کنند راه آهن از محصولات داخلی استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: راه آهن در تلاش برای استفاده از محصولات ملی در پروژه های ریلی است.

 

چندی پیش گزارشی از سوی یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه شرکت راه‌آهن باوجود توافق و تأییدیه‌های قبلی، از دریافت 2هزار تن ریل تولیدی ذوب‌آهن اصفهان امتناع کرده و علت آن را عدم نظارت بازرسان بر نحوه تولید ریل‌ها عنوان می کند منتشر شد که معاون فنی و زیر بنایی راه آهن بلافاصله این موضوع را رد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، ذوب آهن ، ریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Armenia
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
در یک مدت کوتاه بازرسی دو هزار تن ریل تایید نشد
آخرین اخبار