سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان ساختار باشگاهی قوی دارند و به خصوص در قسمت مدیریت جزء بهترین باشگاه‌ها هستند.

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد 2 بازی آخر تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال مقابل تیم های پیکان و ذوب آهن گفت: هر 2 تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان ساختار باشگاهی قوی دارند، به خصوص در قسمت مدیریت باشگاه جزو بهترین ها هستند. آذری و شیعی 2 مدیر برتر فوتبالی کشورمان، انسان های بسیار باهوشی هستند. هر 2 تیم کادر فنی بسیار خوبی دارند و بازیکنان با تجربه و ملی پوش در اختیار دارند. این موارد کار ما را مقابل پیکان و ذوب آهن سخت تر می کند.

مرزبان: پیکان و ذوب آهن کادر فنی و مدیریتی قوی دارند

او در مورد دیدار مقابل سپیدرود رشت و پیروزی در این بازی مهم و 6 امتیازی بودن این دیدار گفت: این بازی هم به مانند دیگر بازی های ما در لیگ 3 امتیازی بود و باید واقع بینانه به اتفاقات نگاه کرد، اگر این دیدار در پایان فصل اتفاق می افتاد و در رتبه نهایی تیم ها تاثیر گذار بود می توانستیم لفظ 6 امتیازی را برای آن به کار ببریم. همه ی بازی های لیگ برای ما 3 امتیازی هستند.

مرزبان درمورد دیدار مقابل سپیدرود ادامه داد: تیم ما مقابل سپیدرود رشت هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشت. تیم سپیدرود 2 بازی پیاپی را برده بود و مهمتر از آن توانسته بود تیم فولاد را در اهواز شکست دهد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد. اما توانستیم با ارائه یک فوتبال با کیفیت و مدرن نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

مرزبان: پیکان و ذوب آهن کادر فنی و مدیریتی قوی دارند

او در مورد تیم نفت مسجد سلیمان گفت: پیش از این دیدار نیز تیم ما فوتبال خوبی ارائه می داد اما در کسب نتیجه عملکردمان خوب نبود. خیلی خوشحال هستیم که توانسته ایم نتیجه گیری را به فوتبال خوبی که بازی می کنیم اضافه کنیم. منتظر رسیدن چنین روزی بودیم، درست است که فوتبال خوب حتما نتیجه خوب در پی نخواهد داشت اما در دراز مدت مسائل تغییر خواهد کرد. تاکید همیشه کادر فنی ما ارائه فوتبال با کیفیت بوده است و می دانیم که بازی خوب بالاخره نتیجه خود را نشان می دهد.

مرزبان در مورد اینکه تیمش از لحاظ روحی و ذهنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: بازیکنان باید به کیفیت فوتبال خود اعتقاد داشته باشند و به یک خودباوری برسند. اگر بازیکنان بتوانند مسیرها و روزهای سخت را پشت سر بگذارند در نهایت به موفقیت خواهند رسید. زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد و زیر فشار هستیم، اعتماد به نفس بازیکنان شکننده می شود و این آن روز سخت است که باید پشت سر گذاشت و ما این کار را کردیم. ما توانسته ایم از 3 بازی آخرمان  7 امتیاز بدست آوریم و این موضع به کیفیت روانی تیم کمک خواهد کرد.

مرزبان: پیکان و ذوب آهن کادر فنی و مدیریتی قوی دارند

او در مورد جذب بازیکن جدید در نیم فصل گفت: برنامه ریزی تیم ما برای جذب بازیکن جدید کاملا وابسته به مقدار بودجه ای است که مدیرعامل باشگاه برای این کار می تواند اختصاص دهد. این موضوعی است که تعیین می کند که می توانیم بازیکن با کیفیت به تیم اضافه کنیم یا خیر. کادر فنی خواهان این است که بازیکنان خوبی به تیم اضافه شوند اما حرف اول را در این مورد کادر فنی نمی زند و این مدیریت است که تصمیم می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد میزان دریافتی بازیکنان تا اینجای فصل گفت: همه ی بازیکنان ما تا 20 درصد قرارداد های خودشان را دریافت کرده اند. 2 بازی دیگر تا پایان نیم فصل اول باقی مانده است و قسط دوم بازیکنان باید هرچه زودتر پرداخت شود.

او در مورد هواداران تیم نفت مسجد سلیمان و حمایتشان از این تیم گفت: هوادران ما با دل و جان از این تیم حمایت می کنند. آنها شخصیت بزرگی دارند و در بازی های خانگی و حتی خارج از خانه ما را تنها نمی گذارند. در شهر مسجد سلیمان برای بازیکنان و تیم نفت احترام زیادی قائل هستند. این همراهی آنها با ما به تیم کمک بسیاری می کند.


بیشتر بخوانید:

مرزبان:شانس هایی که با زحمت می سازیم را به راحتی از دست می دهیم

مرزبان: بازیکنان نفت اعتماد به نفس کافی برای پیروزی ندارند

مرزبان: مدیران استقلال با "هوچی گری" می‌خواهند ضعف‌های خودشان را پنهان کنند


انتهای پیام/

صحبت های مرزبان در مورد وضعیت نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار