رقیب کارلوس کی‌روش، سرمربی ۶۵ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان برای هدایت تیم ملی کلمبیا مشخص شد.

رقیب کی روش برای سرمربیگری در تیم ملی کلمبیا مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال کلمبیا درصدد است تا برای جایگزینی خوزه پکرمن، مربی جدیدی را انتخاب کند تا هدایت این تیم را در مسابقات کوپا آمریکا و جام جهانی ۲۰۲۲ عهده دار شود. اصلی‌ترین گزینه سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کلمبیا)، کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران است که البته با فدراسیون فوتبال کشورمان تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات قرارداد دارد و تا پایان فوریه نمی‌تواند با هیچ کشوری قرارداد ببندد.

سایت ورزش کلمبیا با انتشار گزارشی نوشت که لوئیس فیلیپه اسکولاری که با تیم فوتبال پالمیراس برزیل به قهرمانی در لیگ این کشور رسید، از حضور در این تیم خوشحال نیست و اگر پیشنهادی برسد از این تیم جدا خواهد شد. البته قرار است یک پیشنهاد عالی از فدراسیون فوتبال کلمبیا به او ارائه شود و احتمال دارد، اسکولاری سرمربی تیم ملی این کشور شود.

روینالدو روئدا - دونگا - لوئیس فرناندوز سوارز به همراه کارلوس کی روش، گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا هستند و اصلی‌ترین رقیب سرمربی تیم ملی ایران، لوئیس فیلیپه اسکولاری است.

اسکولاری در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در روز شکست ۷ بر یک سلسائو (لقب تیم ملی فوتبال برزیل) مقابل آلمان هدایت این تیم را برعهده داشت و از آن سال به بعد دیگر سرمربی تیم ملی هیچ کشوری نشد و با تیم‌های گرمیو، گوانگژو و پالمیراس همکاری کرد.

هنوز نام سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به صورت رسمی اعلام نشده، اما قرار است در ماه دسامبر یا ژانویه فدراسیون فوتبال کلمبیا نام سرمربی این کشور را به صورت رسمی اعلام کند.

البته کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا اعلام کرده که بهتر است تا یک مربی کلمبیایی هدایت این تیم را برعهده بگیرد و گزینه احتمالی او هم لوئیس فرناندو سوارز است.


بیشتر بخوانید:کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران با ترینیداد و توباگو شرکت نکرد

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها

نگاهی به عملکرد هشت ساله کی روش در تیم ملی ایران/ مرد پرتغالی پایین‌تر از برانکو و علی دایی


انتهای پیام/

اسکولاری گزینه سرمربیگری تیم ملی کلمبیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار