با پایان جشنواره ملی کاریکاتور در اراک، صاحبان آثار برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،چهارمین جشنواره ملی کاریکاتور با عنوان «شهر+من» که از ابتدای مردادماه با فراخوان جشنواره در اراک آغاز بکار کرد امروز با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

حسنی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و مسئول برگزاری مسابقات در حاشیه مراسم اختتامیه در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با حضور داوران تعداد ۵۴۶ اثر از ۱۶۱ شرکت کننده ارسال شده به جشنواره مورد بررسی قرار گرفت ،همچنین نفرات اول تا سوم مشخص و ۳۹ اثر به مرحله نمایشگاه راه یافتند.

حسنی افزود: محمد افلاک از کرج نفر اول، ناصر مقدم از زنجان نفر دوم و مجتبی فیضی از اصفهان رتبه سوم جشنواره ملی کاریکاتور «شهر + من» را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین عفت امجدی پور از مشهد، هادی لگزیان از نیشابور، مهناز یزدانی از اصفهان و حمیدرضا خسروان از اراک شایسته تقدیر شدند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: در این دوره از جشنواره جواد علیزاده، محسن نوری نجفی و علی شعبانی به عنوان داور و محمدحسین انصاری به عنوان دبیر جشنواره فعالیت کردند.

آثارهنرمندان جشنواره «شهر+من» کمکی به مدیران شهری

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: امیدواریم این جشنواره‌ها وتصاویری که هنرمندان خلق کردند کمکی به مسئولان شهری باشد تا بتوانند خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان ارائه دهند.

در این مراسم از سه کتاب جشنواره‌های قبلی از جمله سومین جشنواره ملی شعر طنز اراک، داستان کوتاه شهروند آفتابی و سومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+من رونمایی شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.