موقر گفت:بهزیستی تنها مسئولیت رسیدگی به امور فرزندان و خانواده های زنان سرپرست خانوار که در بیرون از زندان هستند را بر عهده دارد.

فرزندان زنان سرپرست خانوار مرتکب جرائم غیر عمد، تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرندمهشید موقر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زنان سرپرست خانوار مرتکب جرائم غیرعمد اظهار کرد: تا زمانی که زنان سرپرست خانوار در زندان هستند؛ سازمان زندان‌ها  امورات مربوط به آن‌ها را انجام می دهد؛ مگر اینکه فرزند زیر 18 سال داشته باشند.

 معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی تنها مسئولیت رسیدگی به امور فرزندان و خانواده‌های زنان سرپرست خانوار که بیرون از زندان هستند را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید: لزوم توانمندسازی خانواده‌ها در جهت کاهش تعداد زنان و دختران فراری


وی با بیان اینکه بسیاری از موسسات خیریه ای که در کل استان تهران وجود دارند ؛ فقط عنوان موسسه خیریه را دارند، افزود: در بحث کمک به گروه های هدف سازمان بهزیستی، بسیاری از موسسات خیریه از بهزیستی درخواست کمک می کنند در صورتی خود باید به عنوان موسسه خیریه پتانسیل  کمک کردن به افراد را داشته باشند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ادامه داد: زمانی که زنان سرپرست خانوار از زندان آزاد می شوند دفتر مراقبت پس از خروج سازمان زندان ها با بهزیستی مکاتبه می کند.

وی خاطرنشان کرد: در طی این مکاتبه، بهزیستی شرایط فردی را که آزاد شده است را بررسی می کند و اگر شرایط او با دستور عمل های سازمان همخوانی داشته باشد، قطعا  تحت پوشش این سازمان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
با سلام لطفا بفرمائید بچه هایی که سرپرستشان مرتکب جرائم عمدی شده اند باید چکار کنند. آنها چه گناهی دارند که پدر یا مادرشان مرتکب جرم می شوند. چرا تصمیماتی که گرفته می شود کارشناسی شده نیست؟
آخرین اخبار