کرملین در واکنش به گفته اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره احتمال لغو برنامه دیدارش با رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد هیچ تغییری در برنامه دیدارهای پوتین در آرژانتین ایجاد نشده است.

واکنش کرملین به احتمال لغو دیدار ترامپ و پوتینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، کاخ کرملین اعلام کرد طبق برنامه، آماده‌سازی مقدمات دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین همچنان در جریان است و هیچ تغییری در این برنامه ایجاد نشده است.

کاخ کرملین در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر احتمال لغو دیدارش با ولادیمیر پوتین در آرژانتین با بیان اینکه هیچ تغییری در برنامه‌های ملاقات رئیس‌جمهور روسیه در آرژانتین ایجاد نشده، تأیید کرد طبق برنامه، آماده‌سازی مقدمات ملاقات ترامپ و پوتین همچنان ادامه دارد و کرملین هیچ پیامی از واشنگتن دال بر لغو این دیدار دریافت نکرده است.

دونالد ترامپ روز گذشته تهدید کرد ممکن است دیدار او با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه ۲۰ به دلیل بحران دریایی اخیر بین روسیه و اوکراین لغو شود.

روز یکشنبه در پی ورود غیرقانونی سه فروند کشتی اوکراینی به آب‌های سرزمینی روسیه در تنگه «کِرچ»، بین دریای سیاه و دریای آزُف  (Azov)، در نزدیکی شبه‌جزیره کریمه، نیروی دریایی روسیه کشتی‌های اوکراینی را توقیف و ملوانان آنها را نیز بازداشت کرد. رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند در این حادثه تبادل آتش بین نیروهای دریایی روسیه و اوکراین صورت گرفته و چند ملوان اوکراینی نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار