مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از فعالیت‌ گروه نجوم این کانون در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش استان خبر داد.

فعالیت‌های نجوم کانون پرورش فکری خوزستان در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشوحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی یک غرفه 90 متری در ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش حضور فعال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام برگزاری این نمایشگاه کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حضور در آسمان نمای سیار کانون که در غرفه این نهاد فرهنگی برپا خواهد شد با علم نجوم آشنا می‌شوند بیان داشت: در این غرفه همچنین ایستگاه‌های آزمایشگاه کوچک، مسابقه و بازی علمی، علم در قرآن کریم، معرفی شخصیت‌های علمی، پخش فیلم و پویانمایی، کارگاه کاردستی، معرفی منابع پژوهش علمی و کارگاه تحقیق به روش ساده برپا خواهند شد و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ششمین نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهش خوزستان 10 تا 13 آذرماه، از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 16 بعدازظهر تا 20 در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.