معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : پشتوانه غنی فرهنگی و آیینی استان می‌تواند در شادی بخشی و نشاط افزایی در جامعه بسیار موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در کارگروه ویژه جشن‌های مهربانی با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام و مذاهب در استان گفت : این جشنواره می‌تواند به عنوان برنامه خاص استان سالانه و در سطح ملی برگزار شود.

وی با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ها در استان موجب جذب گردشگران خارجی و داخلی خواهد شد گفت : ثمره این برنامه‌ها برجسته شدن نام کرمانشاه و توجه به داشته‌های استان است، ضمن اینکه موجب سرگرمی و نشاط افزایی مردم می‌شود.

الهی تبار اظهار کرد: باید برای شادی بخشی و نشاط افزایی در جامعه هر چه در توان داریم بکار بگیریم، البته به دنبال شادی هستیم که برگرفته از فرهنگ دینی و ملی است که پشتوانه قوی نیز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر ارتباط هرچه بیشتر دستگاه‌ها با انجمن‌ها وتشکل‌های غیردولتی نیز تاکید کرد و گفت: بسیاری از مدیران با سازمان‌های مردم نهاد نزدیک نیستند و از این ظرفیت بهره نمی‌برند، در حالیکه راه ایجاد مشارکت اجتماعی از همکاری نزدیک با این تشکل‌ها می‌گذرد.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش کلیدی در نشاط افزایی جامعه دارد افزود: در موضوع ایجاد شور و نشاط باید آموزش و پرورشبه صورت جدی ورود داشته باشد، چرا که دانش آموز شاد و با نشاط فضای خانواده را نیز با طراوت می‌کند.

در این کارگروه دستگاه‌ها و ادارات فرهنگی استان کرمانشاه پیشنهادات خود برای ویژه جشن‌های مهربانی را ارائه کردند .

 

 

انتهای پیام/د

جشن‌های مهربانی می‌تواند به عنوان برنامه خاص استان سالانه و در سطح ملی برگزار شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.