نشست مشترک فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ایرانی با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این وزارتخانه برگزار شد.

نشست تولیدکنندگان ایرانی  با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری و رفع محدودیت‌ها و موانع توسعه تجارت بین ایران، ارمنستان و اتحادیه اوراسیا جلسه مشترکی با شرکت فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ایرانی  با معاون  دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این وزارتخانه برگزار شد.
در ابتدای این نشست سید کاظم سجادی ضمن معرفی شرکت کنندگان و علاقمندی شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازار ارمنستان و کشور‌های حوزه اتحادیه اوراسیا، خواستار رفع موانع و محدودیت‌های موجود و استفاده از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده در نتیجه انعقاد تفاهم نامه امضا شده بین ایران و اتحادیه اوراسیا شد.
در ادامه این دیدار غلامرضا  انصاری معاون محترم دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از برگزاری اینگونه جلسات آمادگی وزارت خارجه را برای هر گونه همکاری در این زمینه ابراز کرد. فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حاضر در این جلسه نیز در ادامه ضمن معرفی خود و سوابق و حوزه فعالیت شان از قابلیت و توانمندی شرکت‌های تحت مسئولیت خود و کالا‌های تولیدی برای حضور در بازار این اتحادیه سخن گفتند که از کیفیت و قیمت مناسب و توانایی رقابت با دیگر محصولات خارجی در این حوزه برخوردار هستند.
در پایان این نشست مقرر شدبا فعال سازی خانه تجارت اوراسیا و پشتیبانی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه علاقمندان به همکاری و حضور در این حوزه مورد حمایت دستگاه‌های مسئول قرار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار