علیرضا شریفی نژاد گفت: با وجود کاهش در میزان مصرف گاز در ۶ ماه اول امسال در مهر و آبان ماه ۹۷ میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش یافته است.

مصرف گاز استان سمنان در نیمه نخست امسال هفت درصد کاهش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: پیش بینی می شود در فصل سرما مصرف روزانه گاز استان سمنان به بیش از پنج میلیون مترمکعب در روز برسد و مصرف بهینه گاز از سوی شهروندان مانع افت فشار گاز در نواحی سردسیر می شود.

وی در ادامه افزود: شرکت گاز استان سمنان به منظور رفاه حال مشترکان گاز، تمهیدات و اقدام های لازم را در آستانه فصل سرما انجام داده و در آمادگی مطلوبی به سر می برد.

شریفی نژاد تصریح کرد: سرویس، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعه ها و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی، بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ازجمله اقدام های پیشگیرانه شرکت گاز برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش میزان آمادگی کارکنان شرکت گاز در مواقع بحرانی در فصل سرما برای خدمت رسانی به مردم، دوره های آموزشی مناسب و مانور را با مشارکت سازمان‌ های مربوطه برگزار کرده است.

انتهای پیام / گ

کاهش مصرف گاز استان سمنان در نیمه نخست امسال

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.