فیلم کوتاە "خاطرات گِلی من" به نویسندگی و کارگردانی زانیار محمدی نکو به دهمین دورەی جشنوارە بین المللی لوبو فیلم برزیل راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، فیلم کوتاە داستانی "خاطرات گِلی من" به نویسندگی و کارگردانی زانیار محمدی نکو فیلمساز جوان بوکانی، از آذربایجان غربی به دهمین دورەی جشنوارە بین المللی لوبو فیلم برزیل راه پیدا کرد.

زانیار محمدی نکو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: فیلم کوتاه "خاطرات گِلی من" در اول ماه دسامبر میلادی روز شنبه ساعت ۹:۳۰ به وقت برزیل روی پرده دهمین جشنواره لوبو فیلم برزیل خواهد رفت و همچنین در این جشنواره بین المللی آثاری از کشور‌های مختلف جهان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم با پیام نکوهش جنگ، خاطرات یک سفالگر را به نمایش گذاشته و به قربانیان بمباران سردشت و هیروشیما تقدیم شده است، افزود: سلیمان قوی پنجه بازیگر، هاوار رحیمی دستیار کارگردان، فریدون طالبی تصویربردار، بهمن رضایی صدابردار، محمدرضا میناپور صداگذار و تدوینگر، ماردین فرجی عکاس، یونس عباس پور گریمور، زانیار محمدی نکو طراح صحنه و لباس و فرزاد لندن مدیر تولید این فیلم کوتاه هستند.

این فیلمساز جوان یادآور شد: این اثر سه و نیم دقیقه‌ای پیش از این عنوان بهترین فیلم فستیوال بین المللی فیلم تجربی سلیمانیه عراق و همچنین بهترین فیلم جشنواره CSFF آمریکا را کسب کرده است و در بسیاری از جشنواره‌های معتبر بین المللی دیگر نیز با فیلم‌هایی از کشور‌های مختلف به رقابت پرداخته است.

زانیار محمدی نکو متولد سال ۱۳۷۲ شمسی در بوکان بوده و کارشناس و دبیر تربیت بدنی است؛ وی با فیلم کوتاه شبیه یک زنده در سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و پس از آن مستند در کنار من و فیلم کوتاە داستانی خاطرات گِلی من را با مشارکت انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید کرد.
 
انتهای پیام/م
 

راهیابی فیلم کوتاە "خاطرات گِلی من" به جشنواره بین المللی لوبو فیلم برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.