سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: ظرف ۳ هفته آینده امکان توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی و دانش بنیان بررسی و تعیین تکلیف شود.

توسعه شهر باید متوازن باشد/ توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی بررسی و تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،قربان میرزایی سرپرست استانداری خراسان رضوی سه شنبه شب در جلسه بررسی طرح توسعه شهرک صنعتی توس گفت: توسعه شهر باید متوازن باشد و نمی‌شود روی یک محور تمرکز داشته باشد و در عین حال باید توجه داشت که حتی اگر توسعه در مشهد به صورت متوازن شکل بگیرد و سایر نقاط از این توسعه محروم شوند، پذیرفته نیست و باید این ظرفیت توسعه‌ای به کل استان تعمیم یابد.

وی افزود: با توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود نیازمند بازنگری مجددی در این حوزه هستیم و در این راستا باید طرح جدید نه فقط برای شهرک صنعتی توس بلکه در محور‌های مختلف طراحی شود.

سرپرست استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: موضوع محور‌های توسعه شهر مشهد بحثی جدی است و نمی‌شود از آن بدون واشکافی مجدد به تناسب شرایط و ظرفیت‌های امروز گذشت.

میرزایی اظهار داشت: باید برنامه ریزی کنیم با توجه به مصوبه هیات دولت از امکان و ظرفیت‌هایی که در اختیار استان است برای توسعه این شهرک‌ها استفاده شود واختیارات را نیز مشخص کنیم.

وی گفت: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری به همراه مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی بازدید‌های دقیق و میدانی از محورغرب و شهرک صنعتی توس و نیز سایر ظرفیت‌های محدوده‌های اطراف شهر انجام دهند و طرح‌های توسعه‌ای برای ساماندهی مشاغل مزاحم درون شهری و ایجاد و راه اندازی شهرک دانش بنیان و فناوری را بررسی و عملیاتی کنند.

انتهای پیام // ف. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.