فراخوان نخستین دوره جشنواره استانیِ داستان نویسی "داستان شیراز" منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیرخانۀ جشنواره استانیِ داستان نویسی داستان شیراز اعلام کرد: این جشنواره در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا با موضوع آزاد در سه زمینه داستان کوتاه، فیلم نامه کوتاه و نمایشنامه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در جشنواره باید ساکن استان فارس باشند و هر هنرمند فقط با یک اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند.

در این گزارش آمده است: محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود ندارد و آثار ارسالی نباید قبلاً در کتاب انفرادی یا جمعی منتشر شده باشد.

از شرکت کنندگان خواسته شده تا پایان بهمن آثار خود را به نشانی الکترونیکی dastaneshiraz@gmail.com ارسال کنند یا نسخه کاغذی آثار را به صورت حضوری به دبیرخانۀ جشنواره شیراز، بلوار زند، خیابان انوری، کوچه ۱ – پلاک ۱۰۱ – دفتر مجلات حیرت و داستان شیراز تحویل دهند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.heyratacademy.ir مراجعه کنند و با شماره تلفن‌های ۳۲۳۰۹۸۲۸ - ۰۹۱۷۷۰۹۱۹۷۰ تماس بگیرند.

در صورت تمایل مؤلفان آثار برتر؛ داستان‌های کوتاه در کتاب «مجموعه داستان کوتاه منتخب نویسندگان جوان فارس - حیرت سوم» منتشر و نمایشنامه‌های برتر برای اجرا به کارگردانان مطرح استان ارجاع داده خواهد شد.
انتهای پیام/م

فراخوان جشنواره استانیِ داستان نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار