کارگران بخش خدمات منطقه سه شهرداری آبادان امروز در اعتراض به بد قولی مسئولان و پرداخت نشدن حقوق دست به تجمع زدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،کارگران بخش خدمات منطقه سه شهرداری آبادان که تعداد آن‌ها ۴۰ نفر تخمین زده شد روز سه شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق همچنین پرداخت نامنظم حق بیمه در مقابل ساختمان شهرداری آبادان تجمع کردند.

چند نفر از این کارگران گفتند: سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ایم این درحالیست که همه ما دارای فرزند دانش آموز هستیم و توان مالی پرداخت هزینه تحصیل فرزندان خود را نداریم.

آن‌ها افزودند: پرداخت نشدن حقوق و بیمه خانواده آنان را در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل جدی مواجه کرده است و ادامه این روند بحران روحی و روانی برای آنان موجب شده است.

کارگران معترض براین باورند با توجه به مشکلات مختلف زندگی، بیماری، اجاره نشین بودن، داشتن فرزند دانش آموز و دانشجو پرداخت نشدن سه ماه حقوق زندگی آنان را متاثر کرده است.

این کارگران نبود امنیت شغلی را از دیگر مشکلات کارگران این شهرداری عنوان کرده و افزودند: کارگران شهرداری به صورت پیمانکاری فعالیت کرده و اگر قرارداد آن‌ها به اتمام برسد، احتمال تمدید نشدن و یا اخراج آن‌ها از سوی پیمانکار وجود دارد.

به گفته معاون اداری و مالی شهرداری آبادان این شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه، مزایا، بیمه کارکنان و حق الزحمه کارگران ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام / د

تجمع کارگران شهرداری آبادان

برچسب ها: تجمع ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.