رئیس انجمن زغال سنگ ایران از صادرات سه محموله زغال سنگ برای اولین بار به چین خبر داد.

تولید سالانه زغال سنگ به یک میلیون و 700 هزار تن رسید/ چین و هند از متقاضیان اصلی زغال سنگ ایرانبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهدزاده رئیس انجمن زغال سنگ ایران در حاشیه همایش چشم‌انداز صنعت زغال سنگ در بازار سرمایه گفت : چین و هند از متقاضیان اصلی زغال سنگ ایران هستند.

مجتهدزاده افزود : اکتشافاتی که تاکنون در این حوزه انجام شده است ، نشان می‌دهد ایران یک میلیارد و 700 میلیون تن ذخایر احتمالی زغال سنگ دارد.

رئیس انجمن زغال سنگ ایران کفت: دومین کوره تولید فولاد با روش کوره‌بلند در سال آینده در زرند راه اندازی می شود که در پی آن به حدود 3.5 تا چهار میلیون تن زغال سنگ کوک‌شو نیاز خواهیم داشت که این موضوه مستلزم به بهره‌برداری حداقل هشت میلیون تن از معادن کشور خواهد بود .


بیشتر بخوانید: ذخیره یک میلیارد و 200 میلیون تنی زغال سنگ/ زغال سنگ صنعت سودآوری است


مجتهدزاده اظهار کرد: جلسات متعددی با ذوب آهن اصفهان برای تعیین قیمت جدید زغال سنگ برگزار خواهد شد و مذاکرات فنی و اقتصادی بین این دو واحد صنعتی در جریان است .

رئیس انجمن زغال سنگ ایران از صادرات سه محموله به چین خبر داد و گفت: در حال حاضر چین و هند متقاضی اصلی زغال سنگ ایران هستند و پاکستان نیز می‌تواند از خریداران بالقوه زغال سنگ باشد .

انتهای پیام/

برچسب ها: زغال سنگ ، صادرات ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار