ششگلانی: متقاضی برای خرید امتیاز ماشین سازی وجود ندارد

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: هر زمان برای خرید امتیاز ماشین سازی مشتری پیدا شد،مراحل قانونی انتقال مالکیت انجام می‌شود.

ششگلانی: متقاضی برای خرید امتیاز ماشین سازی وجود ندارد/ تراکتوری ها در ورزشگاه یادگارامام هم پرچم ژاپن را باز می کنندمحمد جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای محمدرضا زنوزی، مالک ۲ باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز مبنی بر اینکه در صورت پیدا شدن مشتری برای خرید باشگاه ماشین سازی امتیاز این تیم را واگذار می کند، بیان کرد: زنوزی از شب گذشته این موضوع را مطرح کرد اما تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر تقاضای خرید ماشین سازی به زنوزی و هیئت فوتبال ارسال نشده است تا براساس آن بتوانیم مراحل قانونی انتقال مالکیت این باشگاه را پیش ببریم.

او ادامه داد: در چنین شرایطی بهتر است بخش خصوصی را از هزینه کردن برای فوتبال دلسرد نکنیم و اجازه دهیم تا زمان پیدا شدن مشتری برای خرید این باشگاه زنوزی به مالکیت در باشگاه ماشین سازی ادامه دهد. اصلی ترین شرط واگذاری هم اینست که امتیاز ماشین سازی در استان آذربایجان شرقی بماند چراکه در غیر این صورت اقدامی غیرقانونی انجام شده است.

ششگلانی درباره دیگر ادعای مالک باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه هواداران این تیم حتی پیش از بازی پرسپولیس- کاشیما آنتلرز به دلیل علاقه به یوکیا سوگیتا پرچم ژاپن را در ورزشگاه یادگار امام تبریز باز می کردند و باز شدن پرچم این کشور در دیدار پرسپولیس و تراکتور برای کری خوانی نبوده است، گفت: متاسفانه درباره باز شدن پرچم ژاپن برخی افراد مغلطه راه انداختند و نباید چنین مسائلی در عرصه ورزش مطرح شود. تمام تیم ها بازیکن خارجی دارند و در ورزشگاه های تمام کشورها هم این اتفاق رخ می دهد که پرچم کشور دیگری باز شود. شک نکنید دلیل اصلی هواداران تراکتورسازی برای بازکردن پرچم‌ژاپن در روز بازی با پرسپولیس علاقه به سوگیتا بوده است چراکه آنها در بسیاری از بازی های خانگی تیمشان هم چنین کاری را انجام داده اند اما اگر بر فرض محال هدف برخی از آنها کری خوانی برای رقیب به دلیل شکست از تیم کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده باشد مشکل خاصی نیست.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی درباره ادامه فعالیتش با وجود بازنشستگی اظهار داشت: طبق دستورالعمل وزارت ورزش هیئت های استانی شامل قانون بازنشستگان نمی شوند و به همین دلیل من با وجود بازنشستگی مشکلی برای ادامه فعالیت ندارم.

ششگلانی درباره اینکه با توجه به این قانون اعضای بازنشسته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید با تشکیل مجمع از سمت خود استعفا دهند‌و آیا از سوی فدراسیون فوتبال زمانی برای تشکیل مجمع فوق العاده به هیئت های استانی اعلام شده است یا خیر گفت: تاکنون فدراسیون فوتبال زمانی برای تشکیل مجمع به ما اعلان نکرده است.


بیشتر بخوانید:

ماشین سازی تبریز یک - سپاهان اصفهان یک/ شاگردان قلعه‌نویی در دقایق پایانی از شکست فرار کردند

اعلام آرای کمیته انضباطی برای تیم های متخلف لیگ برتری


انتهای پیام/

اظهارات ششگلانی درباره وضعیت انتقال مالکیت ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار