علی اکبر صالحی در گفتگو با رویترز به اتحادیه اروپا هشدار داد کاسه صبر ایران در حال لبریز شدن است.

هشدار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به اروپا/ صالحی: اگر نتوانیم نفت بفروشیم حفظ برجام به نفعمان نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (سه شنبه) در گفتگو با خبرگزاری رویترز، به اتحادیه اروپا هشدار داد کاسه صبر ایران در خصوص وعده این اتحادیه به تداوم تجارت نفتی با تهران علی رغم تحریم‌های ضدایرانی آمریکا، در حال لبریز شدن است.

صالحی در این باره گفت اگر ایران از مزایای اقتصادی توافق هسته‌ای ایران و قدرت های جهانی که در سال 2015 میلادی به امضا رسید (برجام) سود نبرد، غنی سازی 20 درصدی اورانیوم را از سر خواهد گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران پیش از دیدار خود با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر بروکسل اتریش، در گفتگو با رویترز اعلام کرد: اگر نتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم و یا مبادلات مالی (را در سطح بین المللی) انجام دهیم، آنوقت تصور نمی کنم حفظ این توافق به نفع ما باشد.

صالحی افزود در دیدار با موگرینی به طور قطع به او هشدار خواهد داد که دوران صبر مردم ایران کم کم دارد به سر می‌آید. معاون رئیس جمهور افزود مهلت چندماهه در این مورد رو به اتمام است.

صالحی عصر امروز با موگرینی دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار