بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله بستری در بیمارستان آیت ا... طالقانی عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی و روند درمان مصدومان زلزله خیلی خوب است.

عیادت استاندار کرمانشاه از مصدومان زلزلهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله بستری در بیمارستان آیت ا... طالقانی عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی و روند درمان مصدومان زلزله خیلی خوب است.

و‌ی گفت:در بازدیدی که امروز داشتیم خود این مصدومین هم از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر بیمارستان رضایتمندی داشتند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد

بازوند بیان کرد: لازم میدانم به یک نکته اشاره کنم، زمانی که ۷۲۹ مجروح و مصدوم به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند و پس از دریافت خدمات درمانی در یک روز همگی مرخص میشوند این خود خبر از یک مدیریت خیلی خوب در حوزه درمان را می دهد و نشان از سرعت عمل خوب کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارد

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی انصافا همچون زلزله سال گذشته در این زلزله هم خدمات بسیار خوبی را ارائه داد و در همان شب اول وقوع این حادثه خود رئیس دانشگاه و معاونین در منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.