کارشناس فوتبال ایران گفت: خجالت می‌کشم درباره درگیری کارلوس کی روش و برانکو، ۲ مربی بزرگ ایران صحبت کنم.

محمود یاوری، کارشناس فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مرحوم پرویز دهداری بیان کرد: مرحوم دهداری شخصیت و ارزش داشت و شاید کوچک ترین شاگرد او بودم. برای من خیلی ارزشمند بود که مرحوم دهداری جواب سلام من را بدهد و من به شخصه مقابل او، محمود خلیلی و ... نمی نشستیم و در مقابل آنها همیشه ایستاده بودیم. مرحوم دهداری از بزرگان زمان خودشان بودند و از اصول خوش پیروی می کرد و هیچ وقت از اصولش پا پس نمی کشید. 

او افزود: مرحوم دهداری اسطوره فوتبال ما است و باعث افتخار من محسوب می شود که در یک زمین و یک توپ، من و مرحوم دهداری همبازی بودیم و هیچ وقت آن زمان را فراموش نمی کنم. 

یاوری در مورد دعوای کی روش و برانکو گفت: من خجالت می کشم درباره درگیری این 2 مربی صحبت کنم. هرچه بگندد نمکش میزنند، وای به روزی که بگندد نمک‬‎. این 2 نفر مربیان و معلمان بازیکنان فوتبال ایران هستند و اگر آنها این چنین به یکدیگر پرخاش کنند، دیگر نمی توان از بازیکنان انتظار داشت. به نظر من کار اشتباهی است و مسئولان باید جلوی آنها را بگیرند. 

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به بازیکنان مان می گوییم با اخلاق باشید و وقتی کاپیتان های 2 تیم، شب قبل از مسابقه بیانیه می دهند که به یکدیگر توهین نکنید، درست است اما وقتی مربیان بزرگ 2 تیم که برای ما ارزشمند هستند، به یکدیگر پرخاش می کنند، حاصل خودخواهی است.

یاوری در پایان گفت: کی روش مربی بزرگ، با شخصیتی است و با شناختی که از او دارم، باید به کارش اعتقاد داشته باشیم اما به رفتار او خیر. به نظر من در جام ملت های آسیا می توانیم در رده اول قرار بگیریم، زیرا کی روش مربی است که تیم ملی ایران را 2 بار به جام جهانی برده و امیدوارم در جام ملت ها این روند موفقیت ادامه داشته باشد. انشالله کی روش و برانکو باید یکدیگر آشتی کنند، زیرا فوتبال تحت تاثیر رفتار این 2 فرد است.


بیشتر بخوانید:

برانکو: بازیکنان انتظار دارند که مسائل روزمره شان تامین شود/ شرایط بازیکنان را درک می کنم

کی روش: فکر می کنم شما می دانید سرمربی بعدی تیم ملی چه کسی است/ بازنده خوبی نیستیم

تورک: پرونده برانکو و کی روش در کمیته اخلاق تشکیل شد/ بزودی جزئیات را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم


انتهای پیام/

اظهارات محمود یاوری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار