نظر کارگزاران و مدیران کاروان‌ها در تصمیم گیری لحاظ می‌شود/دارندگان فیش حج تمتع اطلاعاتشان را به روز کنندرئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: برای نتیجه بخش بودن فعالیت‌ها از این پس از ایده‌ها و تجربیات کارگزاران و مدیران کاروان‌ها در تصمیم گیری و برنامه ریزی سازمان حج و زیارت استفاده می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در مراسم معارفه مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین که روز سه شنبه در محل اداره حج و زارت قزوین برگزار شد گفت: کسانی که در این عرصه حضور دارند و مسیر نزدیک شدن به خدا و خدمت به زایران را بر عهده دارند در مسیری پربرکت گام برمی دارند.

وی افزود: کاری که با اخلاص باشد نتیجه بخش است مانند پیاده روی اربعین که نماد اخلاص در مسیر معصومین است و سعادت ما را تضمین می‌کند.

محمدی تصریح کرد:پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی مهم است که شما چگونه کار کردید و زمان پایان مسئولیت چقدر توانستید موفق باشید و مردم را راضی کنید.

رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: تلاش شده هر سال سازمان در صحنه اجرایی بهتر از گذشته عمل کندلذا با همه وجود می‌کوشیم مسیر خدمت رسانی تسهیل و روان شود.

وی بیان کرد: سال‌های قبل برای ثبت نام حج و عتبات کارکمی سخت بود، اما با برنامه ریزی موثر این مسیر تسهیل شده و رضایت مردم نیز جلب شده است.

محمدی گفت: در عصری که شرایط جدایی مردم از معنویت خودنمایی می‌کند اهمیت کار سازمان‌هایی مانند حج و زیارت که در عرصه معنویت گام برمی دارند ارزشمند است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: کارگزاران سرمایه بزرگ ما هستند و خدمات حج و زیارت با تلاش مجموعه همکاران و کارگزاران محقق شده و مدیران کاروان‌ها و کارگزاران حلقه وصل سازمان حج و زیارت و بعثه با زایران هستند و باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت:باید دیدگاه مدیران کاروان‌ها و کارگزاران مورد توجه قرار گیرد و امسال مقرر شده در همه جلسات کارشناسی و آسیب شناسی ضمن دعوت از همه مدیران کاروان‌ها و کارگزاران برای تصمیم گیری و برنامه ریزی از تجربه و نظر این افراد استفاده کنند.

وی بیان کرد: شما در صحنه هستید و دغدغه هایتان برای ما اهمیت دارد و نمی‌توان بدون توجه به ایده‌های شما در اهداف خود موفق شویم.

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت کشور ضمن معرفی مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین یادآورشد: آقای کلانتری مدیر سابق فردی اخلاق مدار و موفق بود و توانست در این شش سال خدمات ارزشمندی در استان ارایه کرده و جایگاه قزوین را ارتقاء بخشد.

محمدی اظهارداشت: آقای یوسفی مدیر جدید از مدیران ستادی سازمان هستند و ایشان هم اخلاق مدارند و با توان بالا امیدواریم مسیر ترقی و تعالی فعالیت‌های استان قزوین را مهیا کنند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات شش ساله علیرضا کلانتری مدیر سابق، محمدرضا یوسفی به عنوان مدیر حج و زارت استان قزوین معرفی شد.

دارندگان فیش حج تمتع اطلاعاتشان را به روز کنند

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه دارندگان فیش حج تمتع باید اطلاعاتشان را به روز کنند گفت: ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار سپرده گذار حج عمره باید منتظر بمانند تا عربستان سعودی مجوز حج عمره صادر کند.

به گفته محمدی، دارندگان فیش حج تمتع می‌توانند در صورت تمایل، به بانک‌های عامل مراجعه کنند و ودیعه خود را پس بگیرند.

در این مراسم از خدمات علیرضا کلانتری که بازنشسته شده است تقدیر و محمدرضا یوسفی، به عنوان مدیر جدید حج و زیارت منصوب شد.

کلانتری پس از ۳۵ سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار