معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء گفت: بسیجی نباید جناحی عمل کند باید در رفتار و کردار خود، رهبری را الگو قرار دهد.

بسیجی نباید جناحی عمل کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء در تجمع بسیجیان عاشورایی در سالن ورزشی 3 هزار نفری الغدیر ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج، گفت: بسیج لایحه‌های متعددی دارد و همه باید به بسیج کمک کنند تا قدرت و بصیرتش افزایش یابد.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده رهبری، بسیجی باید متکی به بصیرت بوده، توجه به لایه‌های بسیج داشته و نباید جناحی باشد بلکه باید مردمی بوده و بسیجیان به مسائل سیاسی کشور آگاهی داشته و هیأت‌های اندیشه ورز در بسیج تشکیل شود.

سردار شادمانی با تاکید بر اینکه بسیجی باید دارای بینش دینی و حسینی باشد، ابراز کرد: یک بسیجی باید دائم مواظب رفتار و‌ کردار خود در جامعه بوده تا بتواند الگویی واقعی برای بقیه اقشار مختلف باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء  با بیان اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است و افتخار ما این است که انقلاب و ‌حکومت و نظام ما  مردمی‌است  تصریح کرد: مظهر این مردم سالاری دینی همین بسیج است.

شادمانی یکی از اقدامات مهم بسیج را محرومیت زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه دانست و ابراز کرد: بسیج در جنگ 8 ساله و امروز  نیز در جبهه مقاومت از هیچ‌کمکی دریغ نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه راه دفاع از انقلاب، آرمان‌های نظام و شهدا، راه بسبج است، گفت: بسیج باید در درون خود هیأت‌های اندیشه ورز داشته  تا اندیشه‌های بسیج رشد کند چراکه تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز در درون بسیج یکی از تأکیدات و 5 اصل مهم رهبری برای بسیج است که فرماندهان سپاه و بسیج باید در این زمینه تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء با بیان اینکه کشور ما طی 10سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد دلار درآمد ارزی داشته است، گفت: امروز کمتر از یک صدم از درآمدهای ارزی ما خرج جبهه مقاومت شده که دستاوردهای مهمی نیز به دنبال داشته  در غیر اینصورت  باید صدها برابر این مبلغ را برای امنیت مرزهای کشومان هزینه ‌می‌کردیم.

سردار شادمانی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان بزرگترین هزینه را برای ایجاد تزلزل فکری در افکار ملت و ایجاد خدشه  در مسیر نظام و حکومت می‌کنند،  ابراز کرد: ضروری‌است به جای گوش سپردن به این  یاوه‌گویی‌ها و سخنان بیهوده دشمنان به فرمایشات الهی، شهدا و  و‌مقام معظم  رهبری گوش دهیم تا دچار تزلزل نشویم .

 

انتهای پیام/ج


بسیجی نباید جناحی عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.