رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس توضیحاتی درباره گزارش کمیسیون متبوعش درباره آسیب‌شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران ارائه کرد.

توضیحات فولادگر درباره گزارش گزارش کمیسیون ویژه درباره آسیب‌شناسی وضعیت شاغلان و بیکارانبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فولادگر در صحن علنی امروز (سه شنبه، 6 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره آسیب‌شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی در تذکری با استناد به ماده 75 آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: بنا بر مأموریتی که مجلس به کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی داشت از میان 4 موضوعی که بررسی آن را بر عهده داشتیم یک بحث مرتبط با اشتغال بود و از آنجا که سال گذشته سال تولید ملی و اشتغال نامگذاری شد.

وی افزود: همکاران با همراهی مرکز پژوهش‌ها، گزارشی تهیه کردند که امروز نوبت طرح این گزارش در صحن علنی رسیده است.

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: دوستان کمی به ما کم لطفی داشته‌اند چرا که اولاً آقای امیرآبادی گفتند طرح پیوست در گزارش مذکور نیامده است در حالی که طرح پیوست طرح حمایت از شاغلین فقیر بود.

فولادگر تاکید کرد: همچنین از سوی برخی از همکاران مطرح شد که گزارش را همین طوری گفته‌اید و از آن رد شدید در حالی که ما بر اساس ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس گزارش را تهیه نکرده‌ایم که بخواهیم متخلف معرفی کنیم، اما در عین حال تحلیل لازم را داشته و مسائل مختلف را بازگو کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با یکسری اصلاحات قوانین، اهداف مورد نظر در کشور پیاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار