چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان با رقابت 28 گروه هنری از 13 شهر و 10 استان ایران به میزبانی فرهنگسرای مهرسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی 9 تا 15 آذرماه امسال در این شهرستان اجرا میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدشفافی، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: شورای انتخاب و بررسی آثار پس از بررسی و اخذ نظر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان ،لیست آثار برگزیده چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان رادربخش های تئاترصحنه ای، تئاترخیابانی-محیطی و نمایشنامه خوانی اعلام کرد.

وی افزود:کمیته انتخاب آثار جشنواره چهاردهم به سرپرستی حمیدرضاجوشقانی متشکل از احمدصابرطحان، اکبررضوانیان، علیرضافائض پوروسید مجتبی جدی پس از بازبینی 89 اثر دربخش صحنه ای 14 اثر را که به صورت رقابتی وغیررقابتی برگزارمیشود جهت شرکت در بخش صحنه ای به شرح ذیل معرفی کردند.

آثار برگزیده بخش صحنه ای چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهرکاشان:

نمایش لالائی- پژمان شاهوردی- بروجرد

هیچ – ایوب رحیمی - میناب

هزارشبویکروز- اتابک مهراد - نهاوند

به خنده گندم که رویای آرد - ستارمهرشاد - تهران

گزارش مرگبار از- جوادصداقت - بوشهر

عقربه هاهنوز به خواب فکرمیکنند- علیرضاشمس - اصفهان

من آنجا نیستم – مهردادکردیان بروجنی- بروجن

زبان اصلی – حافظ وقار - تهران

اکیپ – محسن آقاقدیری - کاشان

استرالیا – مهدی رضائی - کاشان

وقتی همه دیواریم – مهدی سهدهی – کاشان همه در بخش مسابقه

ونمایشهای صندوق مارازداره- نسیم یاقوتی- تهران،قهوه قجری- سعیدباغبان - همدان

افرا- احسان جانمی–اصفهان هرسه در بخش مهمان

به گفته وی، همچنین هیات انتخاب بخش خیابانی شامل مرتضی جهانی نژاد،سعیدخسروی،ومهدی صفاری نژادپس از بازبینی 99 اثر در بخش خیابانی 11 اثر را جهت حضور در خش خیابانی و محیطی جشنواره انتخاب و نتایج نهایی را بدین شرح اعلام کردند:

فضانوردی درخیابان- مریم دوستی ایرانی- اصفهان

سنگ کاغذ قیچی- مهدی حبیبی- تهران

هاپ – محسن اردشیر- مازندران(آمل)

حالموبپرس- محمدرضاشجاعی- مازندران ( نور)

این سه تا- جلال مشتاقیان- اصفهان

جدائی ناصرازسمیه- مهساافتحی- تفرش

تولیدی لیلی ومجنون- پژمان شاهوردی- بروجرد

روزگارما- هیوا اسدبیگی- سقز

دستگاه زمان- محسن بلوری- کاشان

درپارک- رضاکریمی–کاشان

یار مهربان –امیر حسین حداد - کاشان

محمدشفافی، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان، یادآورشد: امسال برای اولین بار دراین جشنواره بخش خیابانی- محیطی به صورت رقابتی همراه با ارزیابی وداوری برگزارمیشود.

وی تصریح کرد: این دوره از جشنواره در بخش های تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی و محیطی ، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و همچنین در بخش نمایشنامه خوانی برگزار می شود و در این بخش، نمایش نامه های" در حضور باد" نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی محسن خسروی، "کسوف" نوشته ایوب آقاخانی به کارگردانی سعید خسروی و "معرکه در معرکه" نوشته داوود میرباقری به کارگردانی زهره استادی مورد خوانش قرار می گیرد.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهرکاشان به عنوان یکی از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

اعلام نتایج بازبینی آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.