رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه خبرنگاران عربی تاکید کرد رسانه‌ها باید در مقابله با خلا‌های موجود در جوامع عربی پیشاهنگ باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز گذشته با هیئت اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه خبرنگاران عربی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر اهمیت نقش رسانه‌ها در میدان عربی، چون جنگ‌های خارجی که علیه سوریه به راه انداخته می‌شوند، جنگ‌های فکری و رسانه‌ای هستند، تاکید شده است.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: حفاظت و تقویت از فعالان و کارکنان بخش رسانه عامل اساسی برای حفاظت و تقویت ملتهاست، زیرا آنچه از دهه‌ها قبل از سوی خارج انجام می‌شود بازی با مفاهیم است.

اسد افزود: بنابراین چالش اساسی رسانه‌ها آگاه‌سازی مخاطبان است، رسانه‌ها باید همه داده‌ها را در اختیار مخاطب قرار بدهند تا مخاطب توان تجزیه و تحلیل و دریافت درک آنچه پیرامونش می‌گذرد را داشته باشد.

او تاکید کرد: رسانه‌ها باید در مقابله با خلاهای موجود در جوامع عربی، که به شکل اساسی با بحران هویتی که منطقه شاهد آن است، مربوط می‌شود و غرب موفق به بهره‌برداری از آن شده است و از طریق ابزار رسانه موفق به رخنه در جوامع ما و دخالت در امور داخلی کشور‌های ما می‌کند، پیشاهنگ باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بشار اسد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار