وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تنش‌آفرینی جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه رهبران این تشکیلات در قدس نشان از ناکامی سیاست‌های آن‌هاست.

تشکیلات خود گردان فلسطین: تنش‌آفرینی جدید اسرائیل نشان از ناکامی سیاست‌های آنهاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطین (وفا)، ­وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش‌آفرینی جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین در قدس نشان از ناکامی سیاست‌های آن‌ها و برملا شدن تلاشهایشان برای یهودی سازی بخش قدیمی نشین شهر قدس است.

وزارت خارجه در این بیانیه اعلام کرد: دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین توانستند در خصوص فروش و نقل و انتقالات املاک در داخل شهر قدس اشغالی به ویژه بخش قدیمی نشین این شهر روی نقطه حساسی متمرکز شوند و یکی از ابزار‌های مورد استفاده اشغالگران را در فرایند خرید و فروش املاک فلسطینیان شناسایی و مشخص کنند به گونه‌ای که این اقدام، ضربه مهلکی به سیستم فعال اشغالگران در خرید املاک فلسطینیان به شمار می‌رود در حالیکه این اقدام رژیم اشغالگر اسرائیل در راستای تکمیل فرایند یهودی سازی شهر قدیم صورت می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به رغم فشار‌های زیاد وتهدید‌هایی که به طور مستقیم و غیرمستقیم متوجه آن‌هاست این بار نه تنها درجه بالایی از هوشیاری را از خود نشان دادند بلکه توانستند با پافشاری و نگه داشتن فرد دستگیر شده در زندان‌های تشکیلات خودگردان با توجه به اینکه او تابعیت دوگانه فلسطینی - آمریکایی داشت، اشغالگران را به چالش کشند.

این بیانیه می‌افزاید: هدف از بازداشت عدنان الحسینی، عدنان غیث و آزادی آن‌ها و پس از آن بازگشت به اعمال فشار‌ها و مجازات‌ها علیه تشکیلات خودگردان، جنبش فتح و سپس بازداشت مجدد عدنان غیث و ده‌ها نفر از عوامل جنبش ملی و اعضای جنبش فتح و رهبران میدانی آن‌ها در قدس و نواحی آن چیست؟ آن‌ها اثبات کردند که نقل و انتقال و خرید املاک در بخش قدیمی‌نشین قدس یکی از اولویت‌های اصلی اشغالگران و دستگاه‌های وابسته به آن‌ها (با هدف یهودی سازی) است.

این در حالی است که نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین علاوه بر ناکام گذاشن بسیاری از معاملات مشکوک اشغالگران و مقابله با آن‌ها افرادی را که با اشغالگران همکار و همدست بودند، بازداشت کردند.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: بازداشت‌ها و مجازات‌های دسته جمعی در حق فرزندان خود را از نزدیک پیگیری می‌کند و تلاش می‌کند دادخواستی را به مقامات بین المللی و حقوقدانان برای اطلاع از وحشی‌گری‌های بی سابقه اشغالگران در حق رهبران ملی فلسطین ارائه کند و همچنین از دستگاه‌های بین المللی و قانونی بخواهد برای حمایت از زندگی آن‌ها و آزادی فوری آنان از زندان‌های این رژیم تحرک فوری انجام دهد.

انتهای پیام/

بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درباره بازداشت‌های اخیر مسئولان در قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار