جانشین مجمع بسیج کشور گفت: تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بی پایه و بدون هیچ دلیل منطقی و عقلانی است.

تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی پایه و بدون هیچ دلیل منطقی و عقلانی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داوود گودرزی، جانشین مجمع بسیج کشور عصر امروز در همایش و جشن جوانان مومن و انقلابی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد با اشاره به اینکه جوان مومن و انقلابی باید از قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز برخوردار باشد و آگاه بر واقعیات زمان خود باشد، اظهار کرد: جوان انقلابی باید آشنا به فضای رسانه‌ای باشد و بداند مبنای اصلی اختلافات و منازعات در مسائلِ حوزه‌های مختلف، اعم از سیاسی، فرهنگی و اقتصادی چیست.

وی به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران که نماد و نمایانگر بلوغ این قیام است، اشاره کرد و گفت: تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بی پایه و بدون هیچ دلیل منطقی و عقلانی است.

جانشین مجمع بسیج کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی منطقه، مردم و جوانان ما باید با حفظ روحیه مقاومت و استکبارستیزی سعی در اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، افزود: برای انجام دادن صحیح هر کار و فعالیتی در هر زمینه‌ای، به یک معیار و مبنا نیاز است که مبنای انقلاب اسلامی، قانون اساسی و رهنمودهای امام خمینی رحمه الله علیه است.

گودرزی اظهار کرد: هدف از تشکیل حکومت بر مبنای اسلام، اجرای کامل و نحو احسن دستورات دین مبین اسلام است چرا که اگر جامعه‌ای اسلامی نباشد، لزومی بر اجرای قوانین اسلام نیز در آن نخواهد بود.

وی افزود: قیام امام خمینی (ره)، قیامی الهی برای مردم بود و تفرقه افکنی‌هایی که توسط بعضی افراد طی چندین سال اخیر انجام شده سبب ساز دورشدن نسبی انقلاب، از اهداف والای خویش است.

جانشین مجمع بسیج کشور گفت: آمریکا به واسطه تمامی جرم‌ها و کارهایی که در کشورهای گوناگون انجام داده است، نماد لگد مال کردن ارزش‌ها و کرامات انسانی است.

گودرزی از ویژگی‌های جامعه اسلامی، عدالت و تولید ثروت را برشمرد و بیان کرد: می‌توان کشور را با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به نسل جوان انقلاب، به سمت و سوی اهداف اصلی نظام هدایت کرد.

انتهای پیام/ح

آمریکا نماد لگد مال کردن ارزش‌ها و کرامات انسانی است

برچسب ها: بسیج ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.