سرپرست استانداری یزد گفت: باید یک متولی مشخص جهت انسجام بخشی به طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ازدواج تعیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد علی طالبی سرپرست استانداری یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه ازدواج در استان یزد در حال اجراست، اما باید جهت انسجام بخشی هرچه بیشتر در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه، یک متولی مشخص جهت همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها تعیین شود.

طالبی افزود: باید آموزش‌های حوزه ازدواج فراگیرتر از کارمندان و دستگاه‌های دولتی مدنظر قرار گیرد تا از این طریق، اطلاعات و آگاهی شهروندان  ارتقاء یابد.

سرپرست استانداری یزد ضمن قدردانی از بانک‌های عامل استان، جهت پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان گفت: باید در کنار پرداخت تسهیلات، راهکار‌های مناسب دیگری نیز با کمک و مشارکت دستگاه‌های مختلف به کار گرفته شود تا نرخ ازدواج در سطح استان یزد بهبود پیدا کند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همه دستگاه و نهاد‌های استان که به نحوی در حوزه آموزش‌های قبل، حین و پس از ازدواج فعالیت دارند گزارش عملکرد خود از ابتدای سال، تاکنون را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارسال نمایند.

شریعتی اضافه کرد: دستگاه‌های فعال در حوزه ازدواج همچنین جهت هماهنگی و وحدت رویه بیشتر مطابق با تصویب نامه ستاد ملی زن و خانواده، برنامه‌های آتی و در دست اقدام خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال نمایند.

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد به ریاست محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد،   مدیرکل خانواده وزارت ورزش و جوانان و اعضای این ستاد در برگزار شد.


انتهای پیام/ غ

ضرورت انسجام بیشتر در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ازدواج

  

برچسب ها: خانواده ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.