دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون گزارش بازی پرسپولیس و تراکتورسازی برای ما ارسال نشده است، اما باید مشخص شود چرا هواداران، پرچم ژاپن باز کردند.

عبداللهی: باید برای کمیته انضباطی دلیل باز شدن پرچم ژاپن بین هواداران تراکتورسازی مشخص شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی روز گذشته (یک شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی حاشیه‌‌های زیادی داشت و از ساعاتی پیش از شروع بازی طرفداران ۲ تیم شروع به اهانت و فحاشی علیه هم کردند. این موضوع با باز شدن پرچم ژاپن بین هواداران تراکتورسازی شدت بیشتری گرفت چراکه برخلاف هواداران تبریزی که دلیل این اقدام را ابراز تمایل خود به حضور یوکیا سوگیتا، هافبک ژاپنی تراکتور در ترکیب این تیم می‌دانستند طرفداران پرسپولیس اعتقاد داشتند پرچم ژاپن تنها برای کنایه زدن به سرخ پوشان پایتخت به دلیل شکست از کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا باز شده است.

برای اینکه آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاق‌های دیدار پرسپولیس- تراکتورسازی ورود می‌کند یا خیر با حسین عبداللهی، دبیر این کمیته گفتگویی انجام دادیم که او اظهار داشت: تاکنون گزارش دیدار پرسپولیس- تراکتورسازی به کمیته انضباطی ارسال نشده و اعضای این کمیته تنها از طریق تلویزیون متوجه شدند پرچم ژاپن در جریان بازی در سکو‌های منتسب به تیم تراکتورسازی باز شده است. از طرفی اعضای کمیته انضباطی پس از دریافت گزارش ناظر بازی تا زمانی که پرونده در جریان باشد و حکمی برای آن صادر نشده باشد نمی‌توانند در رسانه‌ها نسبت به جزئیات پرونده صحبت کنند.

او ادامه داد: باید هدف هواداران تراکتورسازی از باز کردن پرچم ژاپن برای ما مشخص شود. شاید آن‌ها برای حمایت از بازیکن ژاپنی تیمشان چنین کاری انجام داده باشند که در این صورت نمی‌توان کار خاصی انجام داد، اما در صورتی که هدفشان تحریک پرسپولیسی‌ها بوده است این امر قابل پیگیری است. ضمن اینکه با دریافت گزارش دیدار پرسپولیس- تراکتورسازی به سایر مسائل حاشیه‌ای این بازی هم رسیدگی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: تقوی: تیم ما برای گل زدن به پرسپولیس برنامه داشت

فروزان: مقابل پرسپولیس تحت فشار بودم/تیم ما بازی خوبی را ارائه داد

شجاعی: جو امروز ورزشگاه بهتر بود و من چیزی نشنیدم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
واقعا جای تاسفه
Italy
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
با سلام این را باید از مدیر عامل ترکتور سازی پرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
اقای پرسپولیسی ما یه بازیکن ژاپنی داریم شما برو به ملت بگو چرا بعد درگیری شدید بازیکن های پرسپولیس با سایپا هیچ خبری از محرومیت و تنبیه نشد
متاسفم برای کمیته انضباطی تماما در اختیار پرسپولیس
آخرین اخبار